MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #140.421
De witte man kan geen racisme ervaren

Ik ga altijd stuk om mensen die dit denken :roflol:

Of het idee dat iemand een woord wel of niet mag zeggen afhangkelijk van hun huidskleur.
Mensen anders behandelen op basis van hun huidskleur is in mijn ogen niet de beste manier om van racisme af te komen, maar het kan aan mij liggen🤔

• #140.427
Jullie hebben mij aangestoken met dat gehoest over het beeldscherm, nu heb ik ook keelpijn.

• #140.428
Uitslag bultjes op borst/rug (ontstekingen, puisten o.i.d.) van harsen.

Heb het ongeveer 2 weken. Borst bijna weg. Rug nog niet.

Zaterdag feestje. Wat helpt hiertegen, voordat ik rondloop met een maanlandschap...

Dacht zelf aan zonnebank of zelfbruiner naast schoonmaken. Misschien exfoliant/crème?

• #140.429

Zaterdag feestje. Wat helpt hiertegen, voordat ik rondloop met een maanlandschap...

Dacht zelf aan zonnebank of zelfbruiner naast schoonmaken. Misschien exfoliant/crème?

Je hebt toch gewoon een shirt aan oid? Of wat voor feestje is het?

• Like
Waarderingen: Onit
  • #140.431

Zrlfbruiner wordt erger op de huid die droger is, zou dat echt niet doen. Zonnebank vergroot de kans op littekens.

Zou eerder lekker exfoliëren of anders voorzichtig scrubben (je vel hoeft er niet af) zodat je van de dode huidcellen af bent. Als je toch onder de zonnebank gaat, dan niet op dezelfde dag als het scrubben. Beter een dag daarna.

• #140.432
Jullie hebben mij aangestoken met dat gehoest over het beeldscherm, nu heb ik ook keelpijn.

Rip, hoop het niet voor je.

Hier is inmiddels 5 van de 12 ziek. Leuk zo'n skivakantie met de schoonfamilie.

Bij mij is de verbetering inmiddels wel ingezet maar denk niet dat ik voor 1 januari weer een beetje normaal ben, deze griep is echt geen lullige.

• #140.433
Werd vandaag ook ziek wakker... broertje is afgelopen week ziek geweest, stuk of 5 andere mensen in de familie ook. Hoor het ineens heel veel laatste tijd, meer als in corona tijd.

• #140.437
Je hebt toch gewoon een shirt aan oid? Of wat voor feestje is het?
Techno feestje. Warm genoeg daar om shirt uit te doen. Daar trainen we voor

maar ik blijf ecto
Zrlfbruiner wordt erger op de huid die droger is, zou dat echt niet doen. Zonnebank vergroot de kans op littekens.

Zou eerder lekker exfoliëren of anders voorzichtig scrubben (je vel hoeft er niet af) zodat je van de dode huidcellen af bent. Als je toch onder de zonnebank gaat, dan niet op dezelfde dag als het scrubben. Beter een dag daarna.

Heb van m'n coach doorgekregen om Sanex 0% te gebruiken. Nog wat supplementen en 6 min zonnebanken

Zorgt scrubben niet voor de verspreiding van de bacteriën?

• #140.438
Techno feestje. Warm genoeg daar om shirt uit te doen. Daar trainen we voor

maar ik blijf ecto

Heb van m'n coach doorgekregen om Sanex 0% te gebruiken. Nog wat supplementen en 6 min zonnebanken

Zorgt scrubben niet voor de verspreiding van de bacteriën?
Wel chill dat je coach ook dermatoloog is. Nice.

• #140.439
Handig idd.

• #140.440
Vandaag heb ik in m’n broek gescheten. Dacht dat ik er één moest laten, maar het was liquide doo-doo.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven