AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #140.341
We overleven het ook wel. Het is gewoon kut en heeft mijn dag wel aardig verpest. Emoties zijn ook vrij hoog hier. Gisteren heeft mijn vriendin haar opa gecremeerd. En zelf ik ze zo snotverkouden als het maar zijn kan. En ze heeft ook nog een pluris druk nu omdat ze patissier in opleiding is en het heel druk is op haar stage plek.
Ben blij dat het niet meer vriest.

• #140.342
Wat een maatschappij leven we toch ook in, alles moet maar direct geregeld worden anders volgen er sancties :roflol:
Sancties die geen wettelijke onderbouwing heeft ,24 uur is een redelijke termijn .wel kan een verhuurder vragen of je een cv monteur wil inschakelen waarbij de kosten uiteraard op verhuurders bordje komt .

• #140.345
Ben eerst aan het uitzoeken of dat ook echt kan wat die zegt. Daarbij ik werk in een Hotel hier. Anders kunnen we nog een nachtje naar mijn moeder toe die woont hier niet zo ver vandaan.
En als het wel klopt wat die zegt dan gaan we zeker en kiezen we gelijk suite uit. (waarom ook niet, ik heb gekkere dingen gedaan)

Ja succes :roflol: Ben benieuwd hoeveel gezeur en geld dat spelletje je gaat kosten, ik zeg: doen!!

• #140.348
Ik wil mijn iCloud upgraden maar elke keer als ik op aankoop druk krijg ik een foutmelding.

Iemand enig idee hoe dit kan?

• #140.350
Flits aan stekkerdeel?
Dan nieuwe stekker eraan maken.
Of effe bij de zekeringen kijken.

Kijken naar Garantie --> doen alsof je neus bloed en zeggen "hij doet t niet meer".

WA zal niet lukken
The winning tip! Universele stekker gekocht en werkt. Thanks!

• #140.351
fawked awp griep gino's

• #140.353
Screenshot_20221222_181818_Chrome.jpg

Linkje

Mag ook niets meer :(

• #140.360
Wat een artikel, alsook de beeldende links die er bij staan...

Screenshot_2022-12-23-07-16-11-694_com.android.chrome.jpg
Hahahaha ja ik vind het mooi. Net als die röntgenfoto's van wat mensen (meestal mannen) in hun anus proppen :roflol:

Radiografias-1-1.jpg
röntgenstraal-van-bekken-met-glas-rectum-wordt-opgenomen-dat-30840369.jpg

Iemand een zuurstokje?

A_AtrB9CUAA0dEk.jpg

Wel knap, gebroken penis. Wat moet er dan breken? Zit geen bot in?

Terug
Naar boven