XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

--

Laatst bewerkt:
llllll

Laatst bewerkt:
Jongens geen ruzie maken.

what's going in on in th..

oh lawd

ik ben trouwens echt de meester in rellen veroorzaken

ik ben tenminste eerlijk over mijn stats, mijn chest staat er een stuk beter bij dan die van jouw met je zogenaamde 80 kg bp

1) Je bent al langer bezig met BB
2) Je drukt p*ssy gewichten
3) 58 kg is voor pussys
4) Met goeie belichting heb ik ook een buffel chest hoor, ben alleen niet zo'n e-hero
5) 58 kg is voor pussys

hmmm in december zou dat filmpje toch verschijnen van zijn bench

Ja lees even de laatste paginas in m'n topic terug als je op de hoogte wil blijven.

1) Je bent al langer bezig met BB
2) Je drukt p*ssy gewichten
3) 58 kg is voor pussys
4) Met goeie belichting heb ik ook een buffel chest hoor, ben alleen niet zo'n e-hero
5) 58 kg is voor pussys

Ja lees even de laatste paginas in m'n topic terug als je op de hoogte wil blijven.

lawl, ik ben 2 weekjes langer bezig, en als je echt zoveel om gewicht geeft ben je gewoon oppervlakkig, daarentegen geloof ik ook nog steeds niet dat je 80 drukt, en ik durf te wedden dat ik meer squat en deadlift dan je

lawl, ik ben 2 weekjes langer bezig, en als je echt zoveel om gewicht geeft ben je gewoon oppervlakkig, daarentegen geloof ik ook nog steeds niet dat je 80 drukt, en ik durf te wedden dat ik meer squat en deadlift dan je

Ik geef niet veel om gewicht, punt is dat je hier weer hero wil spelen door dingen te typen als 'ecto' enz, terwijl je zelf geen **** kan drukken. Als je 58kg drukt moet je gewoon je bek houden. Zelf 80kg is niet veel dus ik heb ook geen recht van spreken, maar dat doe ik gewoonlijk dan ook niet.

Ik geef niet veel om gewicht, punt is dat je hier weer hero wil spelen door dingen te typen als 'ecto' enz, terwijl je zelf geen **** kan drukken. Als je 58kg drukt moet je gewoon je bek houden. Zelf 80kg is niet veel dus ik heb ook geen recht van spreken, maar dat doe ik gewoonlijk dan ook niet.

ecto is gewoon een benaming voor een mager iemand, :trollface: leuk dat je meer bencht, maar volgesmij ging het daar hier niet om, het ging erom dat ik je lach te trollen omdat ik je had ge E-detectived

Ja, alleen jammer dat die foto ik niet was.

Jep.

Als jullie doorgaan met ruzie maken moet ik helaas hardhandig ingrijpen.

Momenteel bekijken: 9 gebruiker(s) (9 leden en 0 gasten) dit topic
Eleturtlephant, EddyWally, euphorea, gokhann, iWJ, jasper943, Ruud0111

:o

21jrw2d.jpg

mijn dag is verpest door een groep vuile Marokkanen die me van me fiets geslagen hebben en me fiets gejat hebben, goed begin van het nieuwe jaar. :mad:

Terug
Naar boven