- Waardering
- 42
- Lengte
- 1m73
deed ik ook, wat denk je nou dat ze me fiets krijgen zonder weerstand. maar zoals altijd was het weer eens zo`n laf groepje (7/8 man) dus veel kans had ik ook niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Binnen paar minuten weet ik uitslag bloedtest.
Ben beetje bang voor hiv, omdat ik steeds weer ziek wordt, en tijdens een gesprek met neukertje was ze oppeens bezig dat ze met een ghanees is geweest vroegah.
Moral of the story: always **** with a condom. Je weet nooit wat er voor die sl*t over is gegaan.

hiv door vaginale coïtus...
[Link niet meer beschikbaar]
zou me meer zorgen maken om een brandende piem0l![]()
Hiv negatief
EBV positief
Leverwaarden te Hoog
Fasting insuline te Hoog
bloedsuikerspiegel te laag
Cholesterol te Hoog
Magnesium te laag
Kalium te laag
Ijzer te hoog
getypt wat hij zei, nu ff mogelijke oorzaken opzoeken.

Hiv negatief
EBV positief
Leverwaarden te Hoog
Fasting insuline te Hoog
bloedsuikerspiegel te laag
Cholesterol te Hoog
Magnesium te laag
Kalium te laag
Ijzer te hoog
getypt wat hij zei, nu ff mogelijke oorzaken opzoeken.
wat ga je nu doen?balen manwat ga je nu doen?
wel positief dat je herpestest positief was![]()
aan de telefoon?
ook net gelezen dat ebv = klierkoorts.
Maw ik ben er nog niet van hersteld na 6 maanden.
Not sure if happy.

hahhaha mijn voeding van vandaag is wat vitamines en shakes, kaken doen nog zeer en me eetlust is bagger en ik haat alles
aka dip
wel heerlijke mix van Arty http://soundcloud.com/edmtunes/arty-live-at-pier-94-new-york-city-01-01-2012
!

hahhaha mijn voeding van vandaag is wat vitamines en shakes, kaken doen nog zeer en me eetlust is bagger en ik haat alles
aka dip
wel heerlijke mix van Arty http://soundcloud.com/edmtunes/arty-live-at-pier-94-new-york-city-01-01-2012
I know the feel broh, heel men smoel ligt open van oud op nieuw. Om nog maar te zwijgen van de tand en kaakpijn!