XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

eerste ruzie met een bish 2012 editie

je zou soms willen dat je op mannen viel,t*ring zeg wat een raren zijn die wijfen toch.. NO HOMO

vertel ik haar dat ze leuk meisje is.. verteld ze me net dat ze nummers aan het scoren is van andere jongens.. maar dat is niet erg omdat ze er toch niets mee doet

@ nu alweer net zo aggresief zijn

eerste ruzie met een bish 2012 editie

je zou soms willen dat je op mannen viel,t*ring zeg wat een raren zijn die wijfen toch.. NO HOMO

vertel ik haar dat ze leuk meisje is.. verteld ze me net dat ze nummers aan het scoren is van andere jongens.. maar dat is niet erg omdat ze er toch niets mee doet

@ nu alweer net zo aggresief zijn

paar tikken geven dan piept ze wel anders

nee heb der uitgelegd dat ze blijkbaar andere jongens gewend is dan mij, die dus wel pikken dat ze dat zegt om mij te prikkelen ofzo en dat ik geen ruzie met haar maak en ze dus gelijk kan oprotten,

@ vito zover was ze nog niet anders had k de ketting wel aangelegd

:fuu: de koorts is weg maar nog steeds stroomt al het eten er weer snel uit en heb er ook nog een keelonsteking bij gekregen. fml

mijn dag is verpest door een groep vuile Marokkanen die me van me fiets geslagen hebben en me fiets gejat hebben, goed begin van het nieuwe jaar. :mad:

p*ssy .. snoeihard erop knallen...!

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jan 2012 om 01:10 ----------

OT: gast die net in het cafe zei: dat de Ajaxcieden dit jaar in Doetinchem gaan komen.. oe oe we zijn bang :)

Zit hier zo'n gekke gemuteerde homo-vogel in de buurt te krijsen, NON ****ING STOP

Terug
Naar boven