- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stuur gewoon random pic, easy money

makkelijk verdienen, yolo
Hele dag wachten om vervolgens het bericht te krijgen dat je niet thuis was en ze het morgen weer proberen.En jij eruit en maar wachten en om 0900 veranderd de info tussen 1300/2100😭
Gewoon laten afleveren bij een postnl puntEn jij eruit en maar wachten en om 0900 veranderd de info tussen 1300/2100😭
Pakket automaat is de uitvinding van de eeuw
Alleen niet in drukke periode, dan gaat er wel eens een pakje in verkeerde vak.
Tot ze vol zijn, en dhl het op vrijdagmiddag naar een pakketpunt brengt dat alleen tijdens kantooruren open is

Kreeg pas ook bericht van DHL dat het naar de Lidl(pakketautomaat) ging omdat er niemand thuis was. Bleek dus naar pakketpunt want de automaat was volTot ze vol zijn, en dhl het op vrijdagmiddag naar een pakketpunt brengt dat alleen tijdens kantooruren open is![]()
Ben blij dat ik ergens woon waar het gewoon op de afgesproken plaats achtergelaten kan wordenKreeg pas ook bericht van DHL dat het naar de Lidl(pakketautomaat) ging omdat er niemand thuis was. Bleek dus naar pakketpunt want de automaat was vol
Waar woon je dan?Ben blij dat ik ergens woon waar het gewoon op de afgesproken plaats achtergelaten kan worden
ik heb gewoon een briefje op de deur. En dan zetten ze het gewoon netjes in de tuin 👌Ben blij dat ik ergens woon waar het gewoon op de afgesproken plaats achtergelaten kan worden
Pas maar op, straks halen ze je stepapparaat wegBen blij dat ik ergens woon waar het gewoon op de afgesproken plaats achtergelaten kan worden
fixedik heb gewoon een briefje op de deur. En dan zetten ze het gewoon netjes in de dierentuin 👌
Ik snap m niet 😬
Hahaha je moeder
dat is mijn moeder, niet die van jou

Helaas die heb ik niet voor jou. Enkel een poes😎
Zegt ie miauw ?