- Waardering
- 10.233
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vroeg uit de veren dus!😋"uw pakket komt morgen aan tussen 7 en 9". Welke r*tard leek het een goed idee om vanaf 7 uur pakketten te bezorgen op zaterdag.
Bij je buren laten bezorgen."uw pakket komt morgen aan tussen 7 en 9". Welke r*tard leek het een goed idee om vanaf 7 uur pakketten te bezorgen op zaterdag.

Wat is het verschil met gewone hardloopschoenen? Loop in de winter eigenlijk met zelfde merk/type..Goretex winterhardloopschoenen besteld. Komen ze pas volgende week. Gvd. Het is nu nat en koud.
😡
Deze hebben goretex membraan en dus waterdicht en wel ademend. Stuk warmer dan van die luchtige schoenen, die heb ik ook natuurlijk maar kreeg steeds natter pijnlijke poten.Wat is het verschil met gewone hardloopschoenen? Loop in de winter eigenlijk met zelfde merk/type..
Doe 50% loopband met dit soort weer...Deze hebben goretex membraan en dus waterdicht en wel ademend. Stuk warmer dan van die luchtige schoenen, die heb ik ook natuurlijk maar kreeg steeds natter pijnlijke poten.
Ik haat cardiomachines, loopband het meest 😝
Ik had geluk dat het droog was, maar eerst 10 minuten wel koud. Ik warm snel op als ik loop. Wat heb je besteld ?Goretex winterhardloopschoenen besteld. Komen ze pas volgende week. Gvd. Het is nu nat en koud.
😡
ASICS cumulus gtxIk had geluk dat het droog was, maar eerst 10 minuten wel koud. Ik warm snel op als ik loop. Wat heb je besteld ?
Ik loop op Asics Gel-Kayano 29
Ik ook, black/black.
Jullie zijn echt raar. Je gaat toch god***domme niet voor je lol hardlopen?

Ergens een beetje jaloers, maar dat geef ik liever niet toe
Is ook niet leuk om over hardlopen te praten voor onze verticaal gehandicapte medemens met korte pootjes.Ergens een beetje jaloers, maar dat geef ik liever niet toe
Ik heb groen met rode zool. Green/cherry tomato