AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #140.865

Brian nGUYen:
855287EC-5B0E-4842-BEFA-55909C28182C.jpeg

🤡

Dit is toch belachelijk 😂 Je weet van tevoren bij alle verkiezingen al wie er wint indien er een trans mee doet. Volgens mij is de Nederlandse versie pas geleden ook gewonnen door een vent. Of was dat Hollands next topmodel?

• #140.866

Was er geen dik transgender exemplaar zonder een onderbeet, slechte huid, striae (of is het okselhaar?), bakkebaarden, vieze nagels, smerige kip op de vingers, ect

Het enige wat mooi is, is het haar? Hoofdhaar dan. Even harsen was blijkbaar al teveel gevraagd ???

• #140.867
Was er geen dik transgender exemplaar zonder een onderbeet, slechte huid, striae (of is het okselhaar?), bakkebaarden, vieze nagels, smerige kip op de vingers, ect

Het enige wat mooi is, is het haar? Hoofdhaar dan. Even harsen was blijkbaar al teveel gevraagd ???
Was jij tweede ? :D

• #140.868
h

jij bent wel heel kritisch zeg. 😌

• #140.870

Kip vingers zijn niet verkeerd.:D

• #140.871
1674634980841.png

:rolleyes: Paupers.

• #140.878
En we gaan door.

Pakketje afgeleverd bij dhl service point
Ik ga heen. Wat denk je? Geen pakketje 🫠
Als je uberhaupt weet welke plek dat punt nu weer heen is verhuisd. Drie hoog achter in schubbekutteveen? Of, die is er mee gestopt, 6 kilometer verderop bij een louche belwinkel dan maar...Dhl is echt ronduit kut.

• #140.879
Als je uberhaupt weet welke plek dat punt nu weer heen is verhuisd. Drie hoog achter in schubbekutteveen? Of, die is er mee gestopt, 6 kilometer verderop bij een louche belwinkel dan maar...Dhl is echt ronduit kut.
dikke drama. Bij dhl service kleine woordenwisseling gehad 😇. Onderweg naar huis twee DHL busjes gespot en een had dus een pakketje. Maar ik heb meerdere dingen besteld. Wat ik heb staat als niet afgeleverd wat ik niet heb staat als afgelegd maar ook als onderweg vage bende

Terug
Naar boven