apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is pas ongelovelijk dat veel jongeren dit tegenwoordig goed vinden. Helemaal gebrainwashed.
![]()
Voor het eerst wint transgender Miss America-wedstrijd plus studiebeurs voor jonge vrouwen
De negentienjarige Brian Nguyen is de eerste transgender die een Miss America-schoonheidswedstrijd wint. De biologische man mag zich een jaar lang Miss Greater Derry 2023 noemen en krijgt een studiebe...www.welingelichtekringen.nl
Brian nGUYen:
![]()
🤡

Was jij tweede ?Was er geen dik transgender exemplaar zonder een onderbeet, slechte huid, striae (of is het okselhaar?), bakkebaarden, vieze nagels, smerige kip op de vingers, ect
Het enige wat mooi is, is het haar? Hoofdhaar dan. Even harsen was blijkbaar al teveel gevraagd![]()

jij bent wel heel kritisch zeg. 😌Was er geen dik transgender exemplaar zonder een onderbeet, slechte huid, striae (of is het okselhaar?), bakkebaarden, vieze nagels, smerige kip op de vingers, ect
Het enige wat mooi is, is het haar? Hoofdhaar dan. Even harsen was blijkbaar al teveel gevraagd![]()
@Schwarzeneggertje was 2e. Alweer verslagen door een powerlifter.
Kip vingers zijn niet verkeerd.Was er geen dik transgender exemplaar zonder een onderbeet, slechte huid, striae (of is het okselhaar?), bakkebaarden, vieze nagels, smerige kip op de vingers, ect

hier ook gezellig!
En we gaan door.DHL andere plaatst afspreken
Zet maar in de tuin.
DHL we hebben u gemist 😭
Haat aan dhl.En we gaan door.
Pakketje afgeleverd bij dhl service point
Ik ga heen. Wat denk je? Geen pakketje 🫠
waar dan, de dierentuin is nogal grootDHL andere plaatst afspreken
Zet maar in de tuin.
DHL we hebben u gemist 😭
Is jouw bezorger ook bodybuilder ?

Als je uberhaupt weet welke plek dat punt nu weer heen is verhuisd. Drie hoog achter in schubbekutteveen? Of, die is er mee gestopt, 6 kilometer verderop bij een louche belwinkel dan maar...Dhl is echt ronduit kut.En we gaan door.
dikke drama. Bij dhl service kleine woordenwisseling gehad 😇. Onderweg naar huis twee DHL busjes gespot en een had dus een pakketje. Maar ik heb meerdere dingen besteld. Wat ik heb staat als niet afgeleverd wat ik niet heb staat als afgelegd maar ook als onderweg vage bendeAls je uberhaupt weet welke plek dat punt nu weer heen is verhuisd. Drie hoog achter in schubbekutteveen? Of, die is er mee gestopt, 6 kilometer verderop bij een louche belwinkel dan maar...Dhl is echt ronduit kut.
Lekker voor je.En we gaan door.