Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #141.321
Ik naar de visboer om een kilo zalm te halen. Huid er af laten halen, in stukken van 100 gram laten snijden..

Dat wordt dan €50 meneer.
Hewat…

• #141.323
  • #141.324
€48 dus blijkbaar. Geen flauw idee wat er met de verse zalmprijzen zijn gebeurd afgelopen week.

Eigen schuld om niet eerst ff te lezen, maar was er niet op voorbereid 😂

@wovano yep.. volgende keer daar maar weer meebestellen. Normaal is de visboer niet gigantisch veel duurder. +-€30/kilo.

• #141.326
Ik naar de visboer om een kilo zalm te halen. Huid er af laten halen, in stukken van 100 gram laten snijden..

Dat wordt dan €50 meneer.
Hewat…
M9-pistolet.jpg

Heb je deze bonus kaart wel eens geprobeerd?

• #141.329
€48 dus blijkbaar. Geen flauw idee wat er met de verse zalmprijzen zijn gebeurd afgelopen week.

@wovano yep.. volgende keer daar maar weer meebestellen. Normaal is de visboer niet gigantisch veel duurder. +-€30/kilo.
Makro pasje scoren, daar is verse Noorse zalm maar 23,50 euro (nu 18,50 in de aanbieding) de kilo en dan halen ze ook de huid er af en portioneren ze hem ook voor je.

• #141.330
Makro pasje scoren, daar is verse Noorse zalm maar 23,50 euro (nu 18,50 in de aanbieding) de kilo en dan halen ze ook de huid er af en portioneren ze hem ook voor je.
Goede wel, sowieso ook om andere dingen in bulk te kopen.
Heb helaas geen mensen in m'n kring met een kvk nummer :(

*Edit*

D'oh. Broertje heeft een bedrijfje in de crypto.. Pas is aangevraagd :D

Laatst bewerkt:
  • #141.331
Pc behuizing laten vallen met een 4tb harde schijf. Rip 100 euro behuizing en evt de harde schijf. Beetje staan haasten met het wisselen van m'n moederbord/cpu/ram, niet zo heel slim.

• #141.332
  • #141.336
Lekker stukje fietsen in de zon… dacht ik.

t*ring, een of andere boer was op een dijk korrels aan het strooien. t*ring, wat doen die dingen nog pijn als je ze in je bek gestrooid krijgt.

Daarna regen. En daarna hagel. En koude tenen. Had me toch wat anders voorgesteld 🤣

• #141.338
Noorwegen gaat de belasting op zalm verhogen, dus best kans dat het nog wat duurder wordt

• #141.340
Frank den Blanken

Terug
Naar boven