- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Snap nogsteeds niet hoe hij Paula heeft kunnen fixen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Snap nogsteeds niet hoe hij Paula heeft kunnen fixen
Vind die ook niet echt aantrekkelijk moet ik zeggenSnap nogsteeds niet hoe hij Paula heeft kunnen fixen

Laatst had Ben Pakulski op instagram gezegd dat hij naar Nederland zou komen en hij vroeg wie met hem wilde trainen. Ik erop gereageerd want leek me uiteraard wel vet. Toen kreeg een linkje van de site van Frank den Blanken van hem doorgestuurd waar je €1000,- kon betalen voor een training.

Sushi van Dushi ?Voor het eerst sushi geprobeerd. Viel tegen. Morgen even dushi bellen.
Het maken of het eten?Voor het eerst sushi geprobeerd. Viel tegen. Morgen even dushi bellen.
Maar je bent nu wel droog en warm!!!Koud en glad dus dacht ik pak voor de verandering maar weer de auto ipv motor.
Instand regret...
![]()
Kon ook weer niet parkeren dus al met al 45 min gedaan over een stuk wat met de motor 20 min duurt.
En te laat :')
PiczSnap nogsteeds niet hoe hij Paula heeft kunnen fixen
Dit was mijn punt inderdaad.
Die reclames op YT zijn echt fokking cringy man...Als hij zijn chicks op dezelfde manier scoort als zijn klanten is het niet heel gek toch. Er is kennelijk markt voor zulke onzin.![]()
Die reclames op YT zijn echt fokking cringy man...
12 weken shredding programma en dan krijg je een foto met 13/14% van iemand..