MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #141.381
Als ik me druk zou maken om 10 euro meer of minder zou het niet goed zijn.
De 1 heeft een you tube premium abonnement en de ander snuift paar keer iets weg per jaar. Is maar net waar je ding zit denk ik an maar.
Ik maak me druk om elk 10tje die ik kan besparen👌.
veel kleintjes maken 1 groot.
Had je niks beters te doen om 0416uur? 😑

Laatst bewerkt:
  • #141.383
De 1 heeft een you tube premium abonnement en de ander snuift paar keer iets weg per jaar. Is maar net waar je ding zit denk ik an maar.
Nadeel met die tientjes her en der voor abonnementen, is dat je uiteindelijk dus smerig geld betaalt voor iets kleins. En dat weten ze, dus tegenwoordig kun je steeds minder kopen en is alles een 5je of 10je per maand. Niet een al te beste ontwikkeling.

• #141.385
Nadeel met die tientjes her en der voor abonnementen, is dat je uiteindelijk dus smerig geld betaalt voor iets kleins. En dat weten ze, dus tegenwoordig kun je steeds minder kopen en is alles een 5je of 10je per maand. Niet een al te beste ontwikkeling.
Dit dus. Ik heb alles graag simpel en overzichtelijk. Zo hou ik lekker geld over elke maand en heb enkel kpn alles in 1 pakket en in de zomer de MotoGP pakket. Voor de rest geen abbos.

Alleen de kinderen hebben hun donald duck en mn dochter de Tina.

• #141.386
wekker die om 05:00 af ging :janken:

• #141.387
Dit dus. Ik heb alles graag simpel en overzichtelijk. Zo hou ik lekker geld over elke maand en heb enkel kpn alles in 1 pakket en in de zomer de MotoGP pakket. Voor de rest geen abbos.

Alleen de kinderen hebben hun donald duck en mn dochter de Tina.
Ik heb niet eens een televisie abonnement. Heb alleen internet + spotify.

• #141.388
  • #141.390
Geen Netflix?

Ik alleen Disney+ omdat junior dat wilde houden en Netflix :)
Nope en de reden dat ik Spotify heb is omdat na x jaar gratis de reclames toch wel echt irritant begonnen te worden.

Maar goed daarnaast heb ik wel 3 sportschool abbo's maar daar geef ik liever m'n geld aan uit dan tv. :roflol:

• #141.391

Ik maak me druk om elk 10tje die ik kan besparen👌.
veel kleintjes maken 1 groot.
Had je niks beters te doen om 0416uur? 😑

Wij hebben ook behoorlijk wat abbo's waar we eigenlijk té weinig mee doen. Maar goed, het is net wat Hoff zegt, als jij je daar druk om moet maken dan is het probleem toch net wat groter dan die paar tientjes.

• #141.392
Komen wij aan met netflix, disney+, prime, videoland, hbo :o
Delen we wel met meerdere personen dus betalen niet alles zelf.

• #141.394
Youtube premium ben ik echt al jaren aan het uitstellen. Zit echt uren per dag op youtube, alleen youtube werkt ook prima zonder premium, gaat echt om de irritante adds.

Puur dat ik te gierig ben en abbonomentskosten altijd zo laag mogelijk wil houden. Spotify heb ik wel aan moeten geloven, maar geen spijt van.

• #141.396
Youtube premium ben ik echt al jaren aan het uitstellen. Zit echt uren per dag op youtube, alleen youtube werkt ook prima zonder premium, gaat echt om de irritante adds.

Puur dat ik te gierig ben en abbonomentskosten altijd zo laag mogelijk wil houden. Spotify heb ik wel aan moeten geloven, maar geen spijt van.
Adblocker?

• #141.397
Wij hebben ook behoorlijk wat abbo's waar we eigenlijk té weinig mee doen. Maar goed, het is net wat Hoff zegt, als jij je daar druk om moet maken dan is het probleem toch net wat groter dan die paar tientjes.
Hoef ik niet, daar kies ik voor. Wezenlijk verschil👍 we hebben allebei een goede baan en ik heb het hartstikke goed. Ben gewoon een gierige hond😝

Laatst bewerkt:
  • #141.399
Ik heb niet eens een televisie abonnement. Heb alleen internet + spotify.
De reden is, wij kijken amper tv. Ik luister vrijwel elke avond de radio (classic NL of arrow classic rock) en in het seizoen de motoGP dan. Dus waarom zou ik het aanschaffen dan is mijn beredenatie

Terug
Naar boven