MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #141.401
Ja die bestaan natuurlijk ook :D
Als je vroeger veel schulden heb gehad( door drugsgebruik en criminaliteit) dan ben je wat scherper op je uitgaven, ik tenminste. Ik pot alles op in aandelen momenteel en hoop later een leuke pensioenpot te hebben. Heb gewoon andere prioriteiten.

• #141.402
Er is toch alleen maar voorgekauwde onzin op tv, op een paar programma's na.
Precies dat, kijk hooguit crime(the first 48 etc) nou daar ga ik geen abbos voor nemen. Youtube reclames klik ik gewoon door. Voel de noodzaak gewoon niet om daar premium voor te nemen.

• #141.403
Als je vroeger veel schulden heb gehad( door drugsgebruik en criminaliteit) dan ben je wat scherper op je uitgaven, ik tenminste. Ik pot alles op in aandelen momenteel en hoop later een leuke pensioenpot te hebben. Heb gewoon andere prioriteiten.
Hier precies hetzelfde hoor, echter nooit financieel moeilijk gehad.
Lig ook niet wakker van tientjes of van een meier maar vind het gewoon zonde. Lijkt ook misschien niet veel maar al die kleine beetjes bij je investeringen stoppen doet op termijn wel degelijk wat.

• #141.404
Hier precies hetzelfde hoor, echter nooit financieel moeilijk gehad.
Lig ook niet wakker van tientjes of van een meier maar vind het gewoon zonde. Lijkt ook misschien niet veel maar al die kleine beetjes bij je investeringen stoppen doet op termijn wel degelijk wat.
Ga liever 4x per jaar naar de efteling en leuke uitjes tussendoor. daar heb je echt iets aan. We doen graag leuke dingen met het gezin en daar investeer ik veel liever mn gezin dan meneer de aanbieder rijk maken om een klein ongemakje te ontlopen. Maargoed dat is ieder zn keus.

Mijn prios liggen daar gewoon niet ( hekel aan tv) maar heb bijvoorbeeld wel voor 200 euro aan bloembollen voor mn tuintjes gekocht vd week, tis maar net wat je favo bezigheden zijn in het leven en daar geef je het ook naar uit lijkt mij.

• #141.406

Ik heb ook een berg schulden gehad en ben flink bezig met spekken voor later, maar geef daarnaast ook veel uit aan onnodige dingen zoals meerdere sportschool abbo's, auto/motor/merkkleding/elke week uit eten en dat soort dingen. Maar echt dure vakanties doe ik niet meer, dat zijn toch ff andere bedragen waar je het dan over hebt (2 k voor lang weekendje bijv.). Maar goed, ik zal wel het geluk hebben dat ik het mij allemaal kan veroorloven.

• #141.407
Ik heb ook een berg schulden gehad en ben flink bezig met spekken voor later, maar geef daarnaast ook veel uit aan onnodige dingen zoals meerdere sportschool abbo's, auto/motor/merkkleding/elke week uit eten en dat soort dingen. Maar echt dure vakanties doe ik niet meer, dat zijn toch ff andere bedragen waar je het dan over hebt (2 k voor lang weekendje bijv.). Maar goed, ik zal wel het geluk hebben dat ik het mij allemaal kan veroorloven.
ja zulke dingen vind ik ook leuk. Koop meermaals per jaar een andere motor of een berg onderdelen..maar dat is dan ook tastbaar en dan heeft voor mij veel meer waarde voor mij dan wat abbos.

Pas nog een arai GP replica helm gekocht voor 13meijer gehaald maar die staat gewoon in de vitrine en blijft waardevast. Maargoed Zo heeft ieder zn eigen uitgavenpatroon.

• #141.408
Spotify heb ik wel aan moeten geloven, maar geen spijt van.
Spotify is het dan wel weer meer dan waard. Ik luister +-65.000 minuten per jaar, veel nieuwe albums van favoriete artiesten. Als je dat allemaal aan losse albums betaalt ben je een stuk meer geld kwijt. Maar veel andere dingen zijn echt onnodig. Ik had bijvoorbeeld ook verwacht dat swapfiets onderhand al failliet zou zijn, wie gaat er nou een fiets nemen als abonnement. :o

• #141.409
Dan 1 tip. Ik zou om 8uur beginnen.🤣
Omdat ik vroeg begin en me uren verspreid kan ik rond 7:30 een uurtje me werk neerleggen om met de kinderen te helpen die dan moeten eten aankleden en naar school.
Youtube premium ben ik echt al jaren aan het uitstellen. Zit echt uren per dag op youtube, alleen youtube werkt ook prima zonder premium, gaat echt om de irritante adds.

Puur dat ik te gierig ben en abbonomentskosten altijd zo laag mogelijk wil houden. Spotify heb ik wel aan moeten geloven, maar geen spijt van.
Je hebt ook premium light. Dan heb je alleen geen adds. Kost iets van 6 euro ipv 11

• #141.410
Youtube premium ben ik echt al jaren aan het uitstellen. Zit echt uren per dag op youtube, alleen youtube werkt ook prima zonder premium, gaat echt om de irritante adds.

Puur dat ik te gierig ben en abbonomentskosten altijd zo laag mogelijk wil houden. Spotify heb ik wel aan moeten geloven, maar geen spijt van.
Ik kijk super veel YouTube. Als er een podcast opstaat kan je zonder niet gewoon gebruik maken dan je mobiel. Ook is het tijdens cardio wel chill dan je een muziek op kan zetten en wederom beetje gebruik kan maken van je mobiel. En uiteraard geen reclames 👌

En je kan YouTube afspelen en je scherm uit hebben. Dit kan ook met een bepaalde app maar dat werkt super irritant. En ag die 10€ heb ik er voor over. Je hebt ook YouTube muziek waardoor je Spotify zou kunnen opzeggen. Want bijna alles wat op spotify komt staat ook op YouTube muziek

• #141.411
Ik kijk super veel YouTube. Als er een podcast opstaat kan je zonder niet gewoon gebruik maken dan je mobiel. Ook is het tijdens cardio wel chill dan je een muziek op kan zetten en wederom beetje gebruik kan maken van je mobiel. En uiteraard geen reclames 👌

En je kan YouTube afspelen en je scherm uit hebben. Dit kan ook met een bepaalde app maar dat werkt super irritant. En ag die 10€ heb ik er voor over. Je hebt ook YouTube muziek waardoor je Spotify zou kunnen opzeggen. Want bijna alles wat op spotify komt staat ook op YouTube muziek
Ja jij moet gewoon eens een keer een vriendinnetje vinden :roflol:

• #141.414
1678455971921.png

waarom krijg ik deze ongein als elite member

• #141.420
Uhm? Nee? Deed gewoon mee met jou geintje?

Of is het weer het verkeerde moment van de maand?🤡
Ik vond je leuker toen je je account verwijderd had :(

Niet serieus. Enne die kip, geen oordeel joh. Lekker doen waar je je goed bij voelt. Ik was gewoon vergeten hoe gevoelig je kan zijn, zal er rekening mee houden :kiss:

Terug
Naar boven