apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
'University of applied sciences' en dan zulke woke bullshit propaganderen.Nee 😡 ik wil biefstuk. De graftyfus met je WEF en klimaatwaanzin.
![]()
Sterf
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'University of applied sciences' en dan zulke woke bullshit propaganderen.Nee 😡 ik wil biefstuk. De graftyfus met je WEF en klimaatwaanzin.
![]()
Nee 😡 ik wil biefstuk. De graftyfus met je WEF en klimaatwaanzin.
![]()

Stel je ff aan zegfl**ker op joh! Ga maar minder kinderen maken voor het milieu . Deze planeet kan me echt gestolen worden over tig jaar.
Ja die @Gremlin heeft wel 5 kids Pohfl**ker op joh! Ga maar minder kinderen maken voor het milieu . Deze planeet kan me echt gestolen worden over tig jaar.
Was algemeen. Niet specifiek tegen jou.
Wat een nachtmerrie lijkt mij dat

Slaap lekker vanavond 😌
Goed om te weten dat als Putin ons nuked we alsnog buff kunnen worden.![]()
Wel achterlijk veel eiwitten
Geen idee of dat klopt
Als je kinderen een mooie toekomst kan geven prima. Zou zelf ook een mooie grote familie willen hebben. Lekker grote familiediners Italian style
Hele rare wending ditAls je kinderen een mooie toekomst kan geven prima. Zou zelf ook een mooie grote familie willen hebben. Lekker grote familiediners Italian style
Maar die hoofddoekmoeders met 15 krijsende kinderen in de wibra . T neukt maar door joh.
Maar die hoofddoekmoeders met 15 krijsende kinderen in de wibra . T neukt maar door joh.

Hoeveel sprinkhanen zou je nodig hebben om zo'n gezin te voeden?
En hoeveel ambulances er nodig zijn om stenen te vangen in rotjedam 🤡.Hoeveel sprinkhanen zou je nodig hebben om zo'n gezin te voeden?
Is die “toekomst” echt het probleem of geen vriendin kunnen vinden?Als je kinderen een mooie toekomst kan geven prima. Zou zelf ook een mooie grote familie willen hebben. Lekker grote familiediners Italian style
De spelling van Orthoptera iig niet.![]()
Wel achterlijk veel eiwitten
Geen idee of dat klopt
We kunnen wel een rollenspel doen waar jij mijn mama bent?
Ik wil graag een hulplijn inschakelen.En hoeveel buschauffeurs er nodig zijn om stenen te vangen in rotjedam 🤡
Die vast komt te zitten in de wasmachine.We kunnen wel een rollenspel doen waar jij mijn stepmom bent?