- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Ben jij @Fallingout?Ik zat in de wachtkamer bij de tandarts, dus t is gewoon de eerste link![]()

Sprinkhanenpoeder per 100g heeft blijkbaar 48g eiwitten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben jij @Fallingout?Ik zat in de wachtkamer bij de tandarts, dus t is gewoon de eerste link![]()

Was het maar zo'n feest, stuk minder pijnlijk.
Als ze niet eens degelijk overweg kan met een huishoudmachine, dan stopt het wel voor mij.
Geef mij maar meelwormen

Ligt er aan hoe ver je het droogt.

Nee, zijn stalker 🤫
Niet Biltong?In zuidelijk Afrika hebben woudlopers (blanke park rangers) zogenaamde beef jerky bij zich met vergelijkbaar eiwit percentage. Is heel lekker.
Wat had je gehaald?De afhaalchinees te Deerlijk.
Bepaalde gerechten waren precies een smakeloze water zooi.
Rijsttafel C.
Twee kleintjes.
In de vorm van een taart met jouw gezicht erop misschien? Zomaar een idee.Ik ben echt benieuwd wat insectenvoedsel ons kan gaan bieden in de toekomst.
Gezond, efficient en dus goedkoop en minder impact dan vlee. Alleen we moeten nog gaan bedenken hoe we het gaan eten.
Meeneem chinees.
Zijn alle drie de bewegingen hard te maken?Gezond, efficient en dus goedkoop en minder impact dan vlee.
Heeft een beladen betekenis gekregen door die vieze chef.
Die tarrels van hem heten trouwens officieel clinkers (zie het urban dictionary).Heeft een beladen betekenis gekregen door die vieze chef.
Gezond is de enige die open zou staan voor discussie, omdat gezond relatief is aan de behoefdheden van het individu.