- Waardering
- 27.580
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
BeterschapDank je!
Ah, naar dat zoiets kan gebeuren man!
Van haar hadden ze ook foto's gemaakt maar achteraf niet goed geanalyseerd.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BeterschapDank je!
Ah, naar dat zoiets kan gebeuren man!
Van haar hadden ze ook foto's gemaakt maar achteraf niet goed geanalyseerd.

Ik denk dat elke dag van 8 tot 10 werken meer schade opricht dan de zak chips en chocola zo nu en dan die ik wat regelmatiger eet dan normaal. Verder gewoon een gezond ontbijt/lunch/diner, alleen veel snacks. Kan de kcal ook wel hebben met een verbruik van 4500-5000/dag.
Ik had je nog zo gezegd dat klussen kut is voor lichaam en geest.Ik denk dat elke dag van 8 tot 10 werken meer schade opricht dan de zak chips en chocola zo nu en dan die ik wat regelmatiger eet dan normaal. Verder gewoon een gezond ontbijt/lunch/diner, alleen veel snacks. Kan de kcal ook wel hebben met een verbruik van 4500-5000/dag.
Hij is docent hè.
Dat was ook niet mijn punt, was meer om jezelf op de eerste plaatst weer te zetten. Pak je rust, scherp je planning aan.Ik denk dat elke dag van 8 tot 10 werken meer schade opricht dan de zak chips en chocola zo nu en dan die ik wat regelmatiger eet dan normaal. Verder gewoon een gezond ontbijt/lunch/diner, alleen veel snacks. Kan de kcal ook wel hebben met een verbruik van 4500-5000/dag.
Dus max 2 uur per dag echt werken. En dan 3 maanden vakantie.

Is idd i.v.m. de verbouwing. We pakten eerst wel onze rust zo nu en dan, maar we hebben nog maar 3 weken voor de deadline nu. Dus we zijn al een tijdje extra bezig door elke avond door te werken om de puntjes op de i te zetten. Het is het minst zware werk, maar voelt wel als het meest zware werk.Dat was ook niet mijn punt, was meer om jezelf op de eerste plaatst weer te zetten. Pak je rust, scherp je planning aan.
Maar waarschijnlijk is dat nu even tijdelijk doordat je je verbouwing erbij hebt?
Op zich was het best goed te doen, tot je er al bijna een half jaar mee bezig bent..Ik had je nog zo gezegd dat klussen kut is voor lichaam en geest.

Ik kan best prima klussen heb ik geleerd. Nooit eerder gedaan, maar nog best goed mee door gekomen.
Eventueel kpn contacten als je bij hun ook een telefoon abbonement hebt. Kunnen ze je telefoonbundel verhogen om je tegemoet te komen mocht je geen onbeperkt hebben.Sinds gister mijn buurt geen internet.
KPN geeft aan dat ze het de 30e gaan oplossen… lol..
Vit c en zink jonguh
Nou @rippedmeeuw; schot voor open doel.
Hoezo? Slik geen benzos
Oké heb ik iets gemist ?"Zijn moeder slikt ook alles".
"Behalve die ene keer".