apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Hij maakt toch altijd die "je moeder" opmerkingen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij maakt toch altijd die "je moeder" opmerkingen?
O zo.
Ja, op die fiets.
Je riep mij?
Wie zijn fiets?
Die van mijn opa, ouwe Duitser.
Jouw opa is een Duitser ?
Ja, had een prachtige fietsencollectie na de oorlog.
Geen schilderijencollectie?Ja, had een prachtige fietsencollectie na de oorlog.
Nee, dat was zijn vader.
Bijzondere vent. En hij leefde nog lang en gelukkig.... in spanje of iig die kant uit. Hij had nog best een goed leven opgebouwd daarna
en een monster van een kleinzoonJa, had een prachtige fietsencollectie na de oorlog.

Net gebeld door Bol.com, krijg een cadeaubon van €50 korting op de koelkast als ik em weer opnieuw bestel. Dats wel heel netjes.Had een extra koelkast besteld voor m'n prepmaaltijden.
Dagje vrij voor genomen zodat ie vandaag geleverd kon worden. Is de koelkast beschadigd en willen ze em niet mee terugnemen
Luie niet-Nederlands sprekende motherfuckers. Bol.com gebeld, komen ze em morgen ophalen.
😡
Net gebeld door Bol.com, krijg een cadeaubon van €50 korting op de koelkast als ik em weer opnieuw bestel. Dats wel heel netjes.
De oude wordt morgen opgehaald.
Kut PostNL.

Niet leuk hè, spotten met de handicap van m'n broer.
Echt een kut beroep. Ooit 1 dag gedaan maar smiddags snel die bus terug gebracht.Mijn PostNL bezorger is laatst ook weer gewisseld. Ik had eerst een Marrokkaan of Tunesier, die altijd bellend zijn rondes deed. Deze was wel heel aardig en onderbrak ook het gesprek om netjes tegen je te spreken. Ook was deze man het gewend om de pakjes ergens neer te leggen op een veilige plek als ik er niet ben. Nu hebben ze mijn wijk ook gedegradeerd naar een Somalier ofzo, ook continue bellen (schreeuwen is het meer), zegt nooit geen woord en komt in plaats van rond 13/14u pas richting 16/17u, wat op zich wel fijn is want de kans is nu wel groter dat er iemand thuis is.
Maarja welke gek wil er nog pakjes bezorgen voor die paar rotcenten per pakje?
Zouden ze bijverdienen op 1 of andere hulplijn en daarom continu aan het bellen zijn?![]()