MikeAKA
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.724
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 14%
Was je het leven weer zat ja?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was je het leven weer zat ja?
Nee dat nu niet. Gaat opzich wel mooi 😂
Als ik er een einde aan maak dan met een overdosis drugs
Heb je genoeg in huis?Als ik er een einde aan maak dan met een overdosis drugs

Nee maar dat gaat nu ook nog niet gebeuren.
Denk voor Bol.com klantenserviceMijn PostNL bezorger is laatst ook weer gewisseld. Ik had eerst een Marrokkaan of Tunesier, die altijd bellend zijn rondes deed. Deze was wel heel aardig en onderbrak ook het gesprek om netjes tegen je te spreken. Ook was deze man het gewend om de pakjes ergens neer te leggen op een veilige plek als ik er niet ben. Nu hebben ze mijn wijk ook gedegradeerd naar een Somalier ofzo, ook continue bellen (schreeuwen is het meer), zegt nooit geen woord en komt in plaats van rond 13/14u pas richting 16/17u, wat op zich wel fijn is want de kans is nu wel groter dat er iemand thuis is.
Maarja welke gek wil er nog pakjes bezorgen voor die paar rotcenten per pakje?
Zouden ze bijverdienen op 1 of andere hulplijn en daarom continu aan het bellen zijn?![]()
Volgende met een slotje vastzetten...Fking motorhoes is dus kennelijk net gejat.
What the actual f**k?
Ja kennelijk...
Ja kennelijk...
Maar wtf man een motorhoes van 6 tientjes jatten? Srsly....
En voor wat, je eigen motor? Marktplaats? Wtf moet je met een motorhoes als je geen motor hebt en als je wel en een motorrijder bent ga je dan srs zo diep zinken dat je door buurtjen gaat rijden tot je de correcte maat vind en die dan jatten?
Van mij zijn er in de loop van de tijd een aantal gestolen. Vaak onder het kettingvet en de hondenzeik.Ja kennelijk...
En voor wat, je eigen motor? Marktplaats? Wtf moet je met een motorhoes als je geen motor hebt en als je wel en een motorrijder bent ga je dan srs zo diep zinken dat je door buurtjen gaat rijden tot je de correcte maat vind en die dan jatten?
Waarom zit/zat er vaak hondenzeik (en kettingvet) op je motorhoes(en)?Van mij zijn er in de loop van de tijd een aantal gestolen. Vaak onder het kettingvet en de hondenzeik.
Kan een mooie tent zijn voor 1 of andere dakloze dwergJa kennelijk...
Ik woon in een dorp waar ik in ruim 20 jaar nog nooit een dakloos persoon heb gezien..Kan een mooie tent zijn voor 1 of andere dakloze dwerg
Misschien waaide het hard.Ik woon in een dorp waar ik in ruim 20 jaar nog nooit een dakloos persoon heb gezien..
Logisch, die ligt verstopt onder jouw tentIk woon in een dorp waar ik in ruim 20 jaar nog nooit een dakloos persoon heb gezien..

heel vaak zie je ook niet aan iemand af dat diegene dakloos is. Toch lopen er 10.000en of zelfs meer in Nederland.Ik woon in een dorp waar ik in ruim 20 jaar nog nooit een dakloos persoon heb gezien..