MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #141.761
074DD0E7-C3DC-4780-805B-E96113679522.jpeg
Was je het leven weer zat ja?

• #141.764
Ga je nu ook je haar paars verven en van gender veranderen?

• #141.769
Mijn PostNL bezorger is laatst ook weer gewisseld. Ik had eerst een Marrokkaan of Tunesier, die altijd bellend zijn rondes deed. Deze was wel heel aardig en onderbrak ook het gesprek om netjes tegen je te spreken. Ook was deze man het gewend om de pakjes ergens neer te leggen op een veilige plek als ik er niet ben. Nu hebben ze mijn wijk ook gedegradeerd naar een Somalier ofzo, ook continue bellen (schreeuwen is het meer), zegt nooit geen woord en komt in plaats van rond 13/14u pas richting 16/17u, wat op zich wel fijn is want de kans is nu wel groter dat er iemand thuis is.

Maarja welke gek wil er nog pakjes bezorgen voor die paar rotcenten per pakje?

Zouden ze bijverdienen op 1 of andere hulplijn en daarom continu aan het bellen zijn? :emo:
Denk voor Bol.com klantenservice

• #141.770
Fking motorhoes is dus kennelijk net gejat.

What the actual f**k?

• #141.772
Volgende met een slotje vastzetten...
Ja kennelijk...

Maar wtf man een motorhoes van 6 tientjes jatten? Srsly....

En voor wat, je eigen motor? Marktplaats? Wtf moet je met een motorhoes als je geen motor hebt en als je wel en een motorrijder bent ga je dan srs zo diep zinken dat je door buurtjen gaat rijden tot je de correcte maat vind en die dan jatten?

• #141.773
Ja kennelijk...

En voor wat, je eigen motor? Marktplaats? Wtf moet je met een motorhoes als je geen motor hebt en als je wel en een motorrijder bent ga je dan srs zo diep zinken dat je door buurtjen gaat rijden tot je de correcte maat vind en die dan jatten?
1669666525000.jpg

• #141.774
Ja kennelijk...

Van mij zijn er in de loop van de tijd een aantal gestolen. Vaak onder het kettingvet en de hondenzeik.

• #141.776
Ja kennelijk...

Kan een mooie tent zijn voor 1 of andere dakloze dwerg

Terug
Naar boven