apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Zegt me niks

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zegt me niks

Dus het mes snijdt aan 2 kanten.Ziet er zo snel wel goed uit. Moet zeggen dat ik steeds meer aan het vergeten ben nu ik alleen nog maar les geef met witte bloedcellen > bestrijden ziekteverwekkers, snel + langzame methode. Al m'n opgedane kennis over B- en T-cellen beginnen op de achtergrond te komen...![]()
Verder deel ik de mening ook dat het in isolatie leven idd ons immuunsysteem keihard geremd heeft en het nu vol gas gaat. Laatst voor de 3e keer dit schooljaar ziek geweest, met mij 7 andere collega's binnen onze team op dat moment. En dan te bedenken dat we een team hebben van zo'n 20. Ook erg vaak nog 4-6 leerlingen ziek per klas, wat tijdens m'n stages tot corona nooit voorkwam. Op z'n hoogtepunt misschien 3 zieken. Ook veel langdurig ziek nu, ik heb enkele collega's en 2 leerlingen met long-covid, nog een paar collega's met een onverklaarbaar lange sleep. Eéntje is al maanden out of the running en hoopt volgend schooljaar weer te werken.
Van voor jouw tijd denk ik.
.Ahh vandaarEr was eens... (oorspronkelijke titel: Il était une fois...) is een Franse educatieve tekenfilmserie
Ja was wel ff diep graven in m'n geheugen. Terwijl het in realiteit nog een factor 100 complexer is.Ziet er zo snel wel goed uit. Moet zeggen dat ik steeds meer aan het vergeten ben nu ik alleen nog maar les geef met witte bloedcellen > bestrijden ziekteverwekkers, snel + langzame methode. Al m'n opgedane kennis over B- en T-cellen beginnen op de achtergrond te komen...![]()
.Steks agrees with this message.
Er zijn dagen dat ik liever op mijn werk ben dan thuis.
Denk dat iedereen met een relatie daar wel eens last van heeft.Er zijn dagen dat ik liever op mijn werk ben dan thuis.
Ben jij op feestjes ook altijd tegen de keer in?Er zijn dagen dat ik liever op mijn werk ben dan thuis.
Tegen de keer in?Ben jij op feestjes ook altijd tegen de keer in?
Dat ome Steks niet naast tante Jannie mag zitten enzo?
Alle dagen die op een g eindigen.Er zijn dagen dat ik liever op mijn werk ben dan thuis.
Dus bijna elke sector?Volgens mij is het ziekteverzuim vooral hoog in de sectoren met hoge werkdruk en personeelstekort. Dat zegt weinig over het virussen of isolaties.
Ja sorry ik verwoord mij verkeerd.
Van wie denk je dat ik het heb?Ja sorry ik verwoord mij verkeerd.
Vieze vuile .. bloedzuiger ben je.
Ervaart de familie jou ook zo?
Streektaal
😂😂😂 oké duidelijk 😌