MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #142.121
  • #142.122
PXL_20230423_141326936.jpg

Dure schilderstape van de verfspeciaalzaak voor "gevoelige ondergronden".. Zo weer elk kozijn, muur en plafond de randjes van herstellen.
thumbs-thumbs-up-kid.gif

• #142.124
PXL_20230423_141326936.jpg

Dure schilderstape van de verfspeciaalzaak voor "gevoelige ondergronden".. Zo weer elk kozijn, muur en plafond de randjes van herstellen.
thumbs-thumbs-up-kid.gif
Met die goedkopere zooi werkt twee laagjes over elkaar ook prima. Geen idee waarom, maar dat trek je er makkelijker af

• #142.125
Met die goedkopere zooi werkt twee laagjes over elkaar ook prima. Geen idee waarom, maar dat trek je er makkelijker af
We hebben elke mogelijke tape geprobeerd. Met die goedkope zooi heb ik een stuk van de plakfolie laag van de keukenkastjes er af getrokken. Verder op oude en nieuwe, houten en stucwerk ondergronden. Echt overal is er wel schade. Het enige wat geen schade heeft is behang.

• #142.133
We hebben elke mogelijke tape geprobeerd. Met die goedkope zooi heb ik een stuk van de plakfolie laag van de keukenkastjes er af getrokken. Verder op oude en nieuwe, houten en stucwerk ondergronden. Echt overal is er wel schade. Het enige wat geen schade heeft is behang.
Frogtape al eens geprobeerd?

• #142.135
Nooit tape gebruiken. Vaste hand en goeie kwasten

• #142.137
V naad had je ook kunnen kitten met acryl-kit. lijkt er op of je de naad dicht smeert met gips/vulmiddel

• #142.139
Volgende keer deze chick maar niet meer daten

1000lbssisters-fat.gif

Terug
Naar boven