MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #142.081
Gistermiddag voor het eerst in een maand of 3 een dubbele espresso gedronken… Al die tijd helemaal 0,0 cafeïne überhaupt; geen thee, geen energy drinks, geen cola’s, geen pre workouts, niks… En god***domme heel de fucking nacht niet kunnen slapen. Ik heb gedurende de nacht 9 keer gemasturbeerd in de hoop ervan in slaap te vallen, maar nee hoor…

En voorheen kon ik letterlijk vlak voor het slapen gaan een XXL Americano drinken zonder problemen.

Bizar hoe dat allemaal werkt.

• #142.082
Gistermiddag voor het eerst in een maand of 3 een dubbele espresso gedronken… Al die tijd helemaal 0,0 cafeïne überhaupt; geen thee, geen energy drinks, geen cola’s, geen pre workouts, niks… En god***domme heel de fucking nacht niet kunnen slapen. Ik heb gedurende de nacht 9 keer gemasturbeerd in de hoop ervan in slaap te vallen, maar nee hoor…

En voorheen kon ik letterlijk vlak voor het slapen gaan een XXL Americano drinken zonder problemen.

9x maar? Amateur.

• #142.083

Ligt je chickie niet naast je?

• #142.085
fucking keelontsteking op piekdag

• #142.086
  • #142.088

Je moet ook geen foto's meer van Peanut kijken

• #142.089
  • #142.092
Tegen dat ik het dan heb ben ik genezen :D
Klopt, maar wel handig om op voorraad te hebben, in NL kan je geen pseudoephedrine kopen, daar heb ik dus ook gewoon wat van op voorraad.

Mijn keelontsteking in december heeft trouwens ruim een week aangehouden.

• #142.093
Ik denk niet dat ze dat in de Kruidvat in België mogen verkopen. Zit hier met medica keelspray met wat lidocaine en chloorhexedrine. Ibuprofennetje tegen de koorts en rotgevoel, even uitzieken dan maar.

• #142.094

Apart. Ik sla een redbull achterover en val nog steeds in slaap

• #142.097
Er is al geruime tijd bekend dat de oversteekplaats in mijn wijk levensgevaarlijk is (zelf ook al meerdere keren bijna niet kunnen na vertellen) en vanmiddag was het raak.

2 traumahelicopters erbij, bleken een dame en een jong kind aangereden te zijn. Dame heeft het niet gehaald en het kind ligt nog met zware verwondingen in het ziekenhuis. Dit had zo makkelijk voorkomen kunnen worden, maar wordt blijkbaar pas ‘relevant’ als het écht fout gaat.
Ja echt heel zielig.. weet waar je bedoeld en is levensgevaarlijk daar. Vooral als je met een paar biertjes van het voetbal af komt

• #142.098
In golds gym moeten trainen omdat Iron house een mockmeet organiseert.
Hele godganselijke tijd zoeken naar schijven..

• #142.099
Onnodige compicatie van apparaten.....

Wasmachine op de kant gehad om de pootjes te verstellen en er onder schoon te maken.

Geeft nu eindeloos een lekkage storing voor lekkage die er niet is, sensor ook al schoongemaakt, alles klopt gewoon.

ER IS NIKS KAPOT fl**ker OP MET JE KUT STORING
Er is hier vaak een oplossing voor. Tik het model van je wasmachine in op YouTube en zoek op technician mode...of iets gelijkaardig. Daar leer je dan hoe je in een verborgen menu kan komen. In dit menu kan je je wasmachine verplichten te doen wat je vraagt. Kies dan bijvoorbeeld voor spoelen en zwieren. Laat die dat dan doen gedurende 2 minuten.

Ik heb dit kunnen toepassen op 2 samsung ecobubble wasmachines. En op een internationaal forum de oplossing geplaatst en honderden mensen hebben dit succesvol toegepast.

• #142.100
Mwa, daar heb ik dan weer niet zo’n moeite mee.

Ik kreeg zo’n doorzichtig stoffen onderbroekje aan waar je me p**mel doorheen kon zien en er stond heel de procedure een vrij jonge assistente bij terwijl ik lag te creperen. Lekker boeien… Had nog speciaal daags van te voren mijn sterretje onthaard, dus ik had niks om me voor te schamen.
Ik lach me hier bijna een navelbreuk....ik zie het zo voor me....

Terug
Naar boven