- Waardering
- 3.426
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Rust in vrede Adolf Hitler. Je was mijn favoriete kunstenaar.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rust in vrede Adolf Hitler. Je was mijn favoriete kunstenaar.
Van die rode korrels was bij mij de oplossing die goed werkte.Tussen de kussenspaar dagen terug nog schoongemaakt toen was er niks.
Helaas elke lente gedoe met muizen in dit huis. maar vorig jaar viel het mee dus niet echt mee bezig geweest om vallen te zetten dit jaar.
Geen idee waarom hier ook, er is geen eten te vinden voor ze.
Zwaar geschud inhuis gehaald voor een weekje.![]()
Kan ook alleen maar in Nederland….
![]()
Tien minuten parkeren in Scheveningen? 50 euro
In de badplaats en in het centrum van Den Haag begint een proef waarbij elke automobilist die parkeert direct het vaste dagtarief van 50 euro betaalt.nos.nl
Het uurtarief voor parkeren ging daar omhoog van 3,50 euro naar 10 euro. Wie fout parkeerde kreeg vrijwel direct een wielklem

€50 aan parkeerkosten betalen?Voor 1 dagje vind ik nog meevallen met 30 graden zon
Dagje A’dam zit je er ook aan.
Zet hem dan ook buiten Adam en neem de metro. Vind het te gek 50 euro.
Schandalig.Patatje satesaus €4,75
tja, komt ie dan; Alles wordt duurder 🤣
Is waarschijnlijk ook het doel van dit beleid dus werkt wel danDiefstal 50 euro. Zou hem even buiten DH zetten en dan het ov nemen.

Maak er dan gewoon vergunninghouders van. Probleem opgelost.Logisch toch, als je t hele artikel leest. Parkeergarage kost daar 12,50 ofzo voor een dagkaart maar die toeristen zetten de auto's liever bij mensen voor de deur omdat dat 20 meter minder lopen is naar t strand. Zou t ook niet tof vinden als ik daar woonde en de auto nooit voor m'n deur kon zetten.
Gewoon in parkeergarage, en niet bij iemand voor de deur.Diefstal 50 euro. Zou hem even buiten DH zetten en dan het ov nemen.
Weleens met warm weer daar geweest? Die garages zijn dan vol.Gewoon in parkeergarage, en niet bij iemand voor de deur.
![]()
De parkeerplaatsen langs de kant van de weg ook.Weleens met warm weer daar geweest? Die garages zijn dan vol.
Volgens mij ben jij er nog nooit geweest.Weleens met warm weer daar geweest? Die garages zijn dan vol.