AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #142.223
Nu zou ik wel ov pakken als ik zou gaan met het warme weer. Maar ken wel leukere plekken dan Scheveningen. Is chaos daar als de zon even schijnt.
Maar met 5 kinderen zou ik helemaal niet gaan.

• #142.224
  • #142.225
Toen en volgens mij nu ook nog mag je aan de straat max 1 uur parkeren zonder vergunning.
Dichtbij het strand rond de garages. Als bewoner daar weet je dat je een dag of 20 last hebt. Net als die klagers in Adam centrum klagen over overlast. Gek he 😀

• #142.226
  • Like
Waarderingen: Boca
  • #142.228
Tja, en mensen liepen naar mij te blaffen om kfc date.

Neem een hond ipv 5 kinderen.

• #142.229
Ik bestelde online een motorslot
De luma escudo h plus
Blijkt nu dat ze me het goedkopere 1 mm dunnere solido hebben opgestuurd. Ik betaalde 126 terwijl ik de solido voor 99 euro had kunnen kopen.
Ik heb ze aangeschreven.
Wat mag ik verwachten?

• #142.230
Kan je niet omruilen of anders je geld terug vragen?

• #142.231
Kan je niet omruilen of anders je geld terug vragen?
Ik heb hen gemaild.
Ik verwacht dat ik het gratis mag terugsturen en ze me het juiste slot opsturen. En als ze het juiste niet hebben dan terugbetaling. Ofwel houd ik het slot maar storten ze me 27 euro want op bol.com kon ik het voor 99 euro kopen.
Het bedrog zit hem in de ketting bij het slot. Het slot zelf heet de solido. Koop je de solido met ketting er bij dan krijg je een ketting met een schakeldikte van 15 mm. De secudo h plus heeft hetzelfde slot solido maar een ketting met een schakel van 16 mm. Het is maar 1 mm verschil maar juist is juist. De verkoper heeft blijkbaar de ketting van verpakking verwisseld er op rekende dat de klant het niet merkt.

• #142.232
Bijna alles wat ik eet, krijg ik gas in mijn darmen en als ik inhou, wordt mijn buik hard en krijg ik pijn. Zo irritant.

• #142.234
DJ ziek.
6207EA86-C3BD-4A81-BFCF-72F2C5C25208.jpeg

Wil niets eten. Schooit niet trekt niet aan de riem😂. Al 3 keer wezen lopen🫠
Eet nogsteeds niet. Bloed bij z’n diarree dus gaan zo naar de dierenarts 😩

• #142.235
De luma escudo h plus
Blijkt nu dat ze me het goedkopere 1 mm dunnere solido hebben opgestuurd. Ik betaalde 126 terwijl ik de solido voor 99 euro had kunnen kopen.
Ik heb ze aangeschreven.
Wat mag ik verwachten?
Het correcte artikel of geld terug natuurlijk.

• #142.237
Ik heb hen gemaild.
Ik verwacht dat ik het gratis mag terugsturen en ze me het juiste slot opsturen. En als ze het juiste niet hebben dan terugbetaling. Ofwel houd ik het slot maar storten ze me 27 euro want op bol.com kon ik het voor 99 euro kopen.
Het bedrog zit hem in de ketting bij het slot. Het slot zelf heet de solido. Koop je de solido met ketting er bij dan krijg je een ketting met een schakeldikte van 15 mm. De secudo h plus heeft hetzelfde slot solido maar een ketting met een schakel van 16 mm. Het is maar 1 mm verschil maar juist is juist. De verkoper heeft blijkbaar de ketting van verpakking verwisseld er op rekende dat de klant het niet merkt.
In België heb je toch ook de wettelijke bedenktijd ?
De verkoper heeft niet geleverd wat je bent overeengekomen.
Bijna alles wat ik eet, krijg ik gas in mijn darmen en als ik inhou, wordt mijn buik hard en krijg ik pijn. Zo irritant.
capsules met pepermuntolie al geprobeerd ?

• #142.238
De luma escudo h plus
Ik heb ze aangeschreven.
Wat mag ik verwachten?

Allemaal probleem en kosten van de verkoper.
Koopovereenkomst is voor product A, als ze product B leveren voldoen ze niet aan de overeenkomst.

Dus gewoon of het goede product of geld terug zonder dat je daar extra kosten voor moet maken.

• #142.239
Wil ik net de plant in de homegym watergeven met de gieter, zit blijkbaar het eindstuk er niet op. Dat stuk dat ervoor dat je een regendouche-straal krijgt ipv een dikke straal.

Shit! Dus die grote straal raakt de potgrond en een mengsel van modder en water spat vervolgens alle kanten op. Overal water, modder, troep.. op de muur, op m'n weights, op m'n rack, op de mat, onder de mat. For f**k sake.

Net een uur bezig geweest alles schoon te maken en te drogen. Waren net van plan naar buiten te gaan, kleine zat al in de kinderwagen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven