Boca
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 989
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Nou ja, heb er gewoond 😀Volgens mij ben jij er nog nooit geweest.
ga eens met 4-5 kids en zwemspullen etc met het OV 😂
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou ja, heb er gewoond 😀Volgens mij ben jij er nog nooit geweest.
ga eens met 4-5 kids en zwemspullen etc met het OV 😂
Dan was je blij met deze maatregel.
Dat is t ook, staat ook in t artikel. Vergunninghouders hoeven niet te betalen. Niet-vergunninghouders betalen 50 euro.Maak er dan gewoon vergunninghouders van. Probleem opgelost.
Ik bedoel, verboden te parkeren voor niet-vergunninghouders.Dat is t ook, staat ook in t artikel. Vergunninghouders hoeven niet te betalen. Niet-vergunninghouders betalen 50 euro.
Ik heb hen gemaild.Kan je niet omruilen of anders je geld terug vragen?
Beter stank voor iedereen dan buikpijn voor mij alleen.Bijna alles wat ik eet, krijg ik gas in mijn darmen en als ik inhou, wordt mijn buik hard en krijg ik pijn. Zo irritant.
Eet nogsteeds niet. Bloed bij z’n diarree dus gaan zo naar de dierenarts 😩DJ ziek.![]()
Wil niets eten. Schooit niet trekt niet aan de riem😂. Al 3 keer wezen lopenðŸ«
Het correcte artikel of geld terug natuurlijk.Ik bestelde online een motorslot
De luma escudo h plus
Blijkt nu dat ze me het goedkopere 1 mm dunnere solido hebben opgestuurd. Ik betaalde 126 terwijl ik de solido voor 99 euro had kunnen kopen.
Ik heb ze aangeschreven.
Wat mag ik verwachten?
Tja, en mensen liepen naar mij te blaffen om kfc date.
Neem een hond ipv 5 kinderen.
Bijna alles wat ik eet, krijg ik gas in mijn darmen en als ik inhou, wordt mijn buik hard en krijg ik pijn. Zo irritant.

In België heb je toch ook de wettelijke bedenktijd ?Ik heb hen gemaild.
Ik verwacht dat ik het gratis mag terugsturen en ze me het juiste slot opsturen. En als ze het juiste niet hebben dan terugbetaling. Ofwel houd ik het slot maar storten ze me 27 euro want op bol.com kon ik het voor 99 euro kopen.
Het bedrog zit hem in de ketting bij het slot. Het slot zelf heet de solido. Koop je de solido met ketting er bij dan krijg je een ketting met een schakeldikte van 15 mm. De secudo h plus heeft hetzelfde slot solido maar een ketting met een schakel van 16 mm. Het is maar 1 mm verschil maar juist is juist. De verkoper heeft blijkbaar de ketting van verpakking verwisseld er op rekende dat de klant het niet merkt.
capsules met pepermuntolie al geprobeerd ?Bijna alles wat ik eet, krijg ik gas in mijn darmen en als ik inhou, wordt mijn buik hard en krijg ik pijn. Zo irritant.
Ik bestelde online een motorslot
De luma escudo h plus
Blijkt nu dat ze me het goedkopere 1 mm dunnere solido hebben opgestuurd. Ik betaalde 126 terwijl ik de solido voor 99 euro had kunnen kopen.
Ik heb ze aangeschreven.
Wat mag ik verwachten?
Waarom?Wil ik net de plant in de gym watergeven met de gieter