- Waardering
- 14.814
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dik of dun. Ik mag je sowieso
Waarom wil je dat weten ?
Omdat ik het niet kan volgen.
Heb je wel vaker last van

Ow. Ben je ziekjes?
In de woonkamer?
paar dagen terug nog schoongemaakt toen was er niks.Holy shit men, me vriendin had heel de kiet aangestoken als ze zag dat er binnen muizen lopen 😅Tussen de kussenspaar dagen terug nog schoongemaakt toen was er niks.
Helaas elke lente gedoe met muizen in dit huis. maar vorig jaar viel het mee dus niet echt mee bezig geweest om vallen te zetten dit jaar.
Geen idee waarom hier ook, er is geen eten te vinden voor ze.
Zwaar geschud inhuis gehaald voor een weekje.![]()
Ze is vannochtend naar haar ouders gevlucht toen ze iets weg zag schieten bij de bankHoly shit men, me vriendin had heel de kiet aangestoken als ze zag dat er binnen muizen lopen 😅
Mij heeft ze lekker laten slapen want kwam uit de nachtdienst. “Muskil muizenpasta” heeft bij ons goed gewerkt en geen rotzooi. Let er wel op dat andere huisdieren er niet van snoepen….Ze is vannochtend naar haar ouders gevlucht toen ze iets weg zag schieten bij de bankMij heeft ze lekker laten slapen want kwam uit de nachtdienst.
Daarvoor hebben we alleen 2 dagen terug iets gehoord, maar ik had nog geen tijd gehad om weer vallen te zetten.
Denk alleen dat de moedermuis wel op zoek gaat naar de babies(die nu in de ondergrondse container liggen) de komende nachten maar daarom hebben we nu de kat op bezoek.
Werd je bijna buurman van @SteksHelaas. Huis was niet wat we er van hoopten. En voor dat geld moest dat wel… helaas. Voordeel: houd mijn geld wel in mijn zal.
Dat gaan we niet doen ey.
Hun straat is zo onbegaanbaar dat ze maar een echte terreinauto hebben gekocht.