XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #142.181
Welke taal wordt hier gebezigd?

• #142.189
Kennelijk hebben we huisdieren...

20230429_152114.jpg

In de bank...

• #142.191
Dochter van mijn moeders beste vriendin overleden :( (euthanasie)
Van jongs af aan mee opgegroeid en op vakantie geweest. Zo onwerkelijk...

• #142.192

Tussen de kussens :( paar dagen terug nog schoongemaakt toen was er niks.

Helaas elke lente gedoe met muizen in dit huis. maar vorig jaar viel het mee dus niet echt mee bezig geweest om vallen te zetten dit jaar.

Geen idee waarom hier ook, er is geen eten te vinden voor ze.

Zwaar geschud inhuis gehaald voor een weekje.
20230429_163631.jpg

Laatst bewerkt:
  • #142.193
Tussen de kussens :( paar dagen terug nog schoongemaakt toen was er niks.

Helaas elke lente gedoe met muizen in dit huis. maar vorig jaar viel het mee dus niet echt mee bezig geweest om vallen te zetten dit jaar.

Geen idee waarom hier ook, er is geen eten te vinden voor ze.

Zwaar geschud inhuis gehaald voor een weekje.
20230429_163631.jpg
Holy shit men, me vriendin had heel de kiet aangestoken als ze zag dat er binnen muizen lopen 😅

• #142.194
Holy shit men, me vriendin had heel de kiet aangestoken als ze zag dat er binnen muizen lopen 😅
Ze is vannochtend naar haar ouders gevlucht toen ze iets weg zag schieten bij de bank :roflol: Mij heeft ze lekker laten slapen want kwam uit de nachtdienst.

Daarvoor hebben we alleen 2 dagen terug iets gehoord, maar ik had nog geen tijd gehad om weer vallen te zetten.

Denk alleen dat de moedermuis wel op zoek gaat naar de babies(die nu in de ondergrondse container liggen) de komende nachten maar daarom hebben we nu de kat op bezoek.

• Heart
Waarderingen: AK
  • #142.195
Ze is vannochtend naar haar ouders gevlucht toen ze iets weg zag schieten bij de bank :roflol: Mij heeft ze lekker laten slapen want kwam uit de nachtdienst.

Daarvoor hebben we alleen 2 dagen terug iets gehoord, maar ik had nog geen tijd gehad om weer vallen te zetten.

Denk alleen dat de moedermuis wel op zoek gaat naar de babies(die nu in de ondergrondse container liggen) de komende nachten maar daarom hebben we nu de kat op bezoek.
“Muskil muizenpasta” heeft bij ons goed gewerkt en geen rotzooi. Let er wel op dat andere huisdieren er niet van snoepen….

• #142.196
Helaas. Huis was niet wat we er van hoopten. En voor dat geld moest dat wel… helaas. Voordeel: houd mijn geld wel in mijn zal.

Terug
Naar boven