XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #142.381
Als de kapper onbekend is, hoe weet je dan waar je moet zijn?
200 (3) (2).gif

• #142.382
Hij had een uber kunnen bestellen. Of een vriend, lees forummember, om hem te laten brengen.
Maar adhd zat in de weg voor een goede oplossingen. Nu maar een moeilijke oplossingen gekozen. Zal wel intelligent zijn :thumb:
Ik probeerde de bus te pakken, maar die heb ik gemist blijkbaar omdat die veel te vroeg was geweest. Toen had ik geen tijd meer om op tijd te komen. De buurman kon mij brengen, maar toen ik telefonisch contact opnam was 10min te laat komen geen optie.

Geen idee eigenlijk of een uber in zo'n gehucht als Nunspeet bestaat. :roflol: Ik denk dat ik eerder lopend aankwam dan dat ik iets kon bellen.

• #142.383
Ik probeerde de bus te pakken, maar die heb ik gemist blijkbaar omdat die veel te vroeg was geweest. Toen had ik geen tijd meer om op tijd te komen. De buurman kon mij brengen, maar toen ik telefonisch contact opnam was 10min te laat komen geen optie.

Geen idee eigenlijk of een uber in zo'n gehucht als Nunspeet bestaat. :roflol: Ik denk dat ik eerder lopend aankwam dan dat ik iets kon bellen.
Maakt eigenlijk ook niet uit. Je begaat de grootste fout van je jonge leven. Who cares hoe je haar dan zit?
Kun je er niet alsnog onderuit ? :dunno:

• #142.384
FF met mijn moeder uit eten geweest, vervroegde moederdag. Zitten we in het restaurant, komen er een paar vrouwen binnen met fors overgewicht. Zegt m'n ma: "Kijk, daar lopen een paar vrouwen die nóg dikker zijn dan jij". En op de terugweg: "Heb je er geen last van, dat je zo dik geworden bent". :sad:

• #142.385
FF met mijn moeder uit eten geweest, vervroegde moederdag. Zitten we in het restaurant, komen er een paar vrouwen binnen met fors overgewicht. Zegt m'n ma: "Kijk, daar lopen een paar vrouwen die nóg dikker zijn dan jij". En op de terugweg: "Heb je er geen last van, dat je zo dik geworden bent". :sad:
Ze zal er wel niet om liegen.

Ik had haar wel laten betalen, want een moeder mag wel een beetje medeleven tonen met haar kind, en zijn jongensachtige dromen. Misschien moet je ook een beetje volwassenen worden en een leuk meisje zoeken om mee uit eten te gaan.

• #142.386
Ze zal er wel niet om liegen.

Ik had haar wel laten betalen, want een moeder mag wel een beetje medeleven tonen met haar kind, en zijn jongensachtige dromen. Misschien moet je ook een beetje volwassenen worden en een leuk meisje zoeken om mee uit eten te gaan.
M'n moeder heeft betaald omdat ze mij uit eten nam wegens een onderscheiding die ik heb gehad op het werk.

Ik weet dat m'n moeder het goed bedoelt, mijn moeder kent de begrippen groeien en massa aanzetten zoals we binnen BB hanteren niet en volgens haar is alles gewoon 'dik worden'. :roflol:

Je laatste opmerking begrijp ik even niet.

• #142.387
Gewoon vragen of ze het niet leuk vindt, want meer om van te houden

• Heart
Waarderingen: BB_
  • #142.388
Maar had ze gelijk, waren die vrouwen dikker dan jij?

• #142.391
M'n moeder heeft betaald omdat ze mij uit eten nam wegens een onderscheiding die ik heb gehad op het werk.

Ik weet dat m'n moeder het goed bedoelt, mijn moeder kent de begrippen groeien en massa aanzetten zoals we binnen BB hanteren niet en volgens haar is alles gewoon 'dik worden'. :roflol:

Je laatste opmerking begrijp ik even niet.

Mijn vader is anders ook zo’n oude wereldvreemde mong**l die helemaal niks met sport heeft en zich ook totaal niet kan inleven in de bodybuilding lifestyle. Als hij aan mij wil vragen of ik getraind heb vraagt hij “heb je al aan de rekstokken gehangen?” ofzoiets. Bro wtf, wat voor rekstokken?:hahaha: Hij heeft dus echt totaal geen idee van wat men eigenlijk doet in een gym.

Vind dat persoonlijk best vervelend. Als ouder mag je imo wel wat meer interesse tonen in de passies van je kinderen. Zeker als het iets is waar men al jaaaaarenlang elke dag mee bezig is.

• #142.392
Mijn vader is anders ook zo’n oude wereldvreemde mong**l die helemaal niks met sport heeft en zich ook totaal niet kan inleven in de bodybuilding lifestyle. Als hij aan mij wil vragen of ik getraind heb vraagt hij “heb je al aan de rekstokken gehangen?” ofzoiets. Bro wtf, wat voor rekstokken?:hahaha: Hij heeft dus echt totaal geen idee van wat men eigenlijk doet in een gym.

Vind dat persoonlijk best vervelend. Als ouder mag je imo wel wat meer interesse tonen in de passies van je kinderen. Zeker als het iets is waar men al jaaaaarenlang elke dag mee bezig is.
“Ga je alweer naar de gym, je hebt hier al heel de dag gewerkt”
“Niet zoveel zout eten, is slecht voor je”
“Elke dag zoveel eten is niet gezond”
“Zoveel pillen/supplementen slikken is ongezond”
“Je word niet dik zolang je alleen maar gezond eet”

Kan uren doorgaan met me pa die is blijven hangen in de jaren 70 🤷‍♂️

• #142.393
“Ga je alweer naar de gym, je hebt hier al heel de dag gewerkt”
“Niet zoveel zout eten, is slecht voor je”
“Elke dag zoveel eten is niet gezond”
“Zoveel pillen/supplementen slikken is ongezond”
“Je word niet dik zolang je alleen maar gezond eet”

Kan uren doorgaan met me pa die is blijven hangen in de jaren 70 🤷‍♂️

Ja, same here.

Mijn vader was al bijna 40 toen ik werd geboren. Persoonlijk vind ik dat veel te laat en daarom ontstaat er gewoon een soort generatiekloof die zich dan uit in o.a. dit soort dingen. Uiteindelijk zorgt dit voor een soort afstand tussen ouder en kind en dat is zonde.

Sowieso een reden voor mij om vroeger met kinderen te beginnen.

Maar okay dat is erg off topic hier haha

• #142.394
Mn ouders denken bij iedere eiwitshake dat m'n levensverwachting met 2 jaar afneemt.

• #142.395
Ben in de gym... klote gym
Opnieuw staat de bench press net naast preacher curl. Als je failt en je moet de roll of shame doen, dan rack je de idioot die er zit te curlen.

De 2 bench presssen zijn al een half uur door dezelfde idioten bezet..... hoeveel setjes nog? 2.... maar het blijft duren....

• #142.397
  • Heart
Waarderingen: AK
  • #142.398
Maakt eigenlijk ook niet uit. Je begaat de grootste fout van je jonge leven. Who cares hoe je haar dan zit?
Kun je er niet alsnog onderuit ? :dunno:
We hebben flink geld betaald voor de outfits en een foto- en videograaf, dus op zich wel fijn dat het dan goed zit. :roflol: Nieuwe kapper heeft 5.0 sterren van 180 reviews, dus heb er wel vertrouwen in. De fout merk ik later pas.

Laatst bewerkt:
  • #142.399
Ja dikke ga eens cutten ofzo man. :roflol:
Zelfs je moeder valt het al op.

Terug
Naar boven