XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #142.362
Gisteren m'n 48u vast verbroken door meteen 3k kcal naar binnen te stouwen (500gr rundergehakt, 400gr kippenbout, 500gr volle kwark, banaan). Plassen uit m'n anus en kots misselijk de hele avond geweest, nu nog steeds beroerd. Misschien de volgende keer maar met een komkommertje beginnen..
Waarom doe je jezelf zoiets aan?

• #142.363
Waarom doe je jezelf zoiets aan?
Zo verbreek je het vasten, maar neemt je lichaam toch maar weinig op.

IMG_3235.gif

• #142.370
Gisteren m'n 48u vast verbroken door meteen 3k kcal naar binnen te stouwen (500gr rundergehakt, 400gr kippenbout, 500gr volle kwark, banaan). Plassen uit m'n anus en kots misselijk de hele avond geweest, nu nog steeds beroerd. Misschien de volgende keer maar met een komkommertje beginnen..
Ja, of misschien een shake of wat je normaal ontbijt ofzo 🍞

• #142.372
Kapper gemist omdat ik was vergeten dat ik gisteren werd opgehaald van werk. Wil ik wegfietsen, staat er geen fiets. Die staat nog op station. :o

Dinsdag 2e kans. Vrijdag de bruiloft. Ff tijdens m'n tussenuur op werk naar een onbekende kapper in de buurt. Wat kan er mis gaan? :thinking: Wat is het toch fijn om een ADHDer te zijn.

• #142.376
Ik snap alleen niet hoe hij de kapper heeft gemist. :D
Hij had een uber kunnen bestellen. Of een vriend, lees forummember, om hem te laten brengen.
Maar adhd zat in de weg voor een goede oplossingen. Nu maar een moeilijke oplossingen gekozen. Zal wel intelligent zijn :thumb:

• #142.379
Gvd, uurtje in de zon en nog verbrand ook.

Terug
Naar boven