- Waardering
- 1.578
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 16%
Alles was goed gaar, mja, 200gr vet en 200gr eiwit in 45 minuten oppeuzelen na 48u niet gegeten te hebben is 'n aardige aanslag op 't lijf
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alles was goed gaar, mja, 200gr vet en 200gr eiwit in 45 minuten oppeuzelen na 48u niet gegeten te hebben is 'n aardige aanslag op 't lijf
Waarom doe je jezelf zoiets aan?Gisteren m'n 48u vast verbroken door meteen 3k kcal naar binnen te stouwen (500gr rundergehakt, 400gr kippenbout, 500gr volle kwark, banaan). Plassen uit m'n anus en kots misselijk de hele avond geweest, nu nog steeds beroerd. Misschien de volgende keer maar met een komkommertje beginnen..
Zo verbreek je het vasten, maar neemt je lichaam toch maar weinig op.
Het vasten, de eerste maaltijd of beide?
Beiden.
O joh je had 48 uur niet gegeten. Tja..Alles was goed gaar, mja, 200gr vet en 200gr eiwit in 45 minuten oppeuzelen na 48u niet gegeten te hebben is 'n aardige aanslag op 't lijf
Vasten om insuline (retentie) te verlagen, een aantam ongezonde keuzes gemaakt afgelopen weekend. :^). En tja, trek.
Oke. En van het ene uiterste naar het andere uiterste, helpt je op wat voor manier..?Vasten om insuline (retentie) te verlagen, een aantam ongezonde keuzes gemaakt afgelopen weekend. :^). En tja, trek.
Niet, maar goed, we hebben allemaal wel wat vrouwelijke eigenschappen :-)Oke. En van het ene uiterste naar het andere uiterste, helpt je op wat voor manier..?
Ja, of misschien een shake of wat je normaal ontbijt ofzo 🍞Gisteren m'n 48u vast verbroken door meteen 3k kcal naar binnen te stouwen (500gr rundergehakt, 400gr kippenbout, 500gr volle kwark, banaan). Plassen uit m'n anus en kots misselijk de hele avond geweest, nu nog steeds beroerd. Misschien de volgende keer maar met een komkommertje beginnen..
scientias.nl

Wat is het toch fijn om een ADHDer te zijn.Goed samenhangend verhaalKapper gemist omdat ik was vergeten dat ik gisteren werd opgehaald van werk. Wil ik wegfietsen, staat er geen fiets. Die staat nog op station.![]()

Ik snap alleen niet hoe hij de kapper heeft gemist.

Dat is ook 1 van de ADHD perks.
Hij had een uber kunnen bestellen. Of een vriend, lees forummember, om hem te laten brengen.Ik snap alleen niet hoe hij de kapper heeft gemist.![]()
Dank, mijn autistische brein liet me de samenhang niet zien.Hij had een uber kunnen bestellen. Of een vriend, lees forummember, om hem te laten brengen.
Maar adhd zat in de weg voor een goede oplossingen. Nu maar een moeilijke oplossingen gekozen. Zal wel intelligent zijn![]()
Ik snap het nog steeds niet.Dank, mijn autistische brein liet me de samenhang niet zien.