MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #142.343
  • #142.344

:roflol:
Huppelkutjes ook bij de redactie daar hoor
Tieners zullen vaak niet beseffen wat ze in huis halen als ze supplementen via internet of in een sportvoedingswinkel kopen

En toch zijn het vooral de ouder(s)(en) die geen idee hebben wat wat is. :roflol:

• #142.346

:roflol:
Huppelkutjes ook bij de redactie daar hoor
Beter maken ze zich druk om al die vadsige kinderen die geen beweging krijgen.

• #142.347
En al die retarded kiddo's die hun haar blauw verven en van gender willen veranderen.

• Like
Waarderingen: Boca
  • #142.349
Weer zo'n zinloze discussie binnen de familie, mijn moeder heeft kennelijk een paar maanden geleden aan mijn vrouw en schoonzus gevraagd of ik en mijn broer graag iets. wilden hebben als kado, zomaar omdat mijn moeder het zonde vind om dat geld op haar spaarrekening te laten staan tot ze dood gaat :D. Het budget was €1000-1200, mijn broer heeft zijn tuin verbouwd en wilde een Green Egg, dus dat is vrij makkelijk en ik vraag me eerlijk gezegd af of het budget daar niet op gebaseerd is. Mijn vrouw was dus al een tijdje aan het polsen/zeuren of ik iets op mijn verlanglijstje had staan. Ik heb wel 2 dingen, maar die kosten ca. €2k, te veel dus.
Vorige week was ik met mijn ouders bij mijn broer aan het BBQ'en en had mijn broer gezegd dat hij die Green Egg gekregen had van mijn moeder. Leuk voor hem, zij hebben geen kinderen, dus daar gaat sowieso geen geld naartoe van opa en oma, maar blijkbaar denkt mijn moeder daar anders over en wordt mijn vrouw nu het vuur aan haar schenen gelegd om met iets op de proppen te komen voor mij ter waarde van ca. €1000. :eyes:
Crypto

• #142.350
Nee, ik denk dat mijn vrouw er nog het meest onder lijdt. :D

Ik weet alleen wel dat dit weer zoiets onzinnigs is dat bij ons in de familie lang kan door etteren waardoor ik bijna gewoon iets ga verzinnen wat binnen die prijsklasse valt.
Kun je het niet gebruiken om iets in je huis te doen of laten doen.
Wij krijgen van mijn schoonouders elk jaar 2500 rond de pasen. (haar broers ook). Ook al zeggen wij dat we het niet hoeven te hebben maken ze het toch over
Steken we elk jaar in ons huis. Vorig jaar gebruikt voor de overkapping. Jaar ervoor zonneschermen.

• #142.351
Kun je het niet gebruiken om iets in je huis te doen of laten doen.
Wij krijgen van mijn schoonouders elk jaar 2500 rond de pasen. (haar broers ook). Ook al zeggen wij dat we het niet hoeven te hebben maken ze het toch over
Steken we elk jaar in ons huis. Vorig jaar gebruikt voor de overkapping. Jaar ervoor zonneschermen.
Dat kan prima, we zitten nog steeds in en verbouwing van onze slaapkamer. Ik denk alleen niet dat mijn vrouw een paar kledingkasten wilt geven, maar ik zal het voorstellen.

Edit:
Ik heb een idee, één van de dingen op mijn “verlanglijstje” is een streamer/versterker/all-in-one van ca. €2k. Mijn moeder weet toch niet hoe duur zo’n ding is en kan dat ook niet opzoeken of zelfstandig kopen.

Laatst bewerkt:
  • #142.357
Gisteren m'n 48u vast verbroken door meteen 3k kcal naar binnen te stouwen (500gr rundergehakt, 400gr kippenbout, 500gr volle kwark, banaan). Plassen uit m'n anus en kots misselijk de hele avond geweest, nu nog steeds beroerd. Misschien de volgende keer maar met een komkommertje beginnen..

• #142.358
Gisteren m'n 48u vast verbroken door meteen 3k kcal naar binnen te stouwen (500gr rundergehakt, 400gr kippenbout, 500gr volle kwark, banaan). Plassen uit m'n anus en kots misselijk de hele avond geweest, nu nog steeds beroerd. Misschien de volgende keer maar met een komkommertje beginnen..
Werkt inderdaad goed tegen diarree.

Het inbrengen kan even pijn doen.

• #142.360
Klinkt als niet goed gegaard vlees.

Terug
Naar boven