XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #142.521
Je zal het niet geloven maar ik had er dus nog 1 hè...zat in mijn handdoek van vanmorgen en die is er met afdrogen afgegaan...en je voelt ze ook niet, pas na een paar dagen als die motherfucker zich lekker diep heb vol gezogen dan gaat het irriteren / jeuken.

Tja...ik heb mijn lesje nu wel geleerd want het zijn 'sluipmoordenaars'.
Ik heb er ooit eentje gehad net boven de bilnaad. Zat daar een uurtje of zo. Na het correct verwijderen heeft die plek kog meer dan 2 jaar gejeukt. Klotebeesten.

• #142.522
Ragdoll cattery. 3 Wereldkampioenen en 4 Europese kampioenen ook, al zijn die allemaal retired nu en door covid is de nieuwe generatie wat minder. Nu zitten er gewoon veel kittens omdat het daar net de tijd voor is. Ik kan hier makkelijk kittenpile van 20 kittens maken en ze zouden het nog leuk vinden. Er is er op dit moment maar 1tje ziek, maar als er virus rondgaat is da round-the-clock intensive care. Nog 5 dagen...
Wat zal het daar lekker ruiken.

Geen goed teken als je infectiedruk zo hoog is. Teveel te dicht op elkaar enz. Maarja, katten zijn natuurlijk lekker makkelijk geld verdienen...

• #142.523
Als je in het veld bent geweest is bilnaad idd belangrijk om ook te laten checken. Geen grap.

• #142.525
  • #142.526
En ik maar denken dat je moet kuren om pro te worden. Blijkt dat de Arnold Classic alleen voor natty's is:
1685479294307.png

• #142.532
Zo goed als een woning gekocht, wil het contract tekenen, stellen de verkopers het nog uit omdat ze het 'nog even met elkaar verder willen overleggen'
Meh, ze kwamen nota bene zelf met het bod dat ik geaccepteerd heb, en dat is echt al 30k boven taxatiewaarde.
Beetje frustrerend omdat alle banken nu keihard de hypotheekrente aan het ophogen zijn, nu krijg ik 't nog voor 4.01% rond.

• #142.533
Zo goed als een woning gekocht, wil het contract tekenen, stellen de verkopers het nog uit omdat ze het 'nog even met elkaar verder willen overleggen'
Meh, ze kwamen nota bene zelf met het bod dat ik geaccepteerd heb, en dat is echt al 30k boven taxatiewaarde.
Beetje frustrerend omdat alle banken nu keihard de hypotheekrente aan het ophogen zijn, nu krijg ik 't nog voor 4.01% rond.
not funny
Is er een mondelinge afspraak dan is die ook bindend. Wel ff getuigen verklaring voor nodig.

• #142.534
Wellicht een andere geïnteresseerde die de woning wil kopen...en meer wil betalen wellicht ?

• #142.535
not funny
Is er een mondelinge afspraak dan is die ook bindend. Wel ff getuigen verklaring voor nodig.
Wellicht een andere geïnteresseerde die de woning wil kopen...en meer wil betalen wellicht ?
Geen mondelinge afspraak denk ik. Makelaar zei ‘dit is het voorstel van de verkoper’ en ik zei ‘oke is goed’
En nu gaat de verkoper over zijn eigen voorstel nadenken. Kan zijn dat hij dan terugkomt met ‘grapje ik wil toch meer’ maar dan haak ik af.

Lijkt me niet dat iemand meer wilt betalen, grote kans dat ik zelf over een jaar hier al wel “spijt” van ga krijgen, haha. Maar wie weet. Hele contact zo ver is al wel een bijzondere ervaring, blij als het er op zit.

• #142.536
Geen mondelinge afspraak denk ik. Makelaar zei ‘dit is het voorstel van de verkoper’ en ik zei ‘oke is goed’
En nu gaat de verkoper over zijn eigen voorstel nadenken. Kan zijn dat hij dan terugkomt met ‘grapje ik wil toch meer’ maar dan haak ik af.

Lijkt me niet dat iemand meer wilt betalen, grote kans dat ik zelf over een jaar hier al wel “spijt” van ga krijgen, haha. Maar wie weet. Hele contact zo ver is al wel een bijzondere ervaring, blij als het er op zit.
Klinkt inderdaad alsof ze spijt hebben dat ze niet meer hebben gevraagd.
Paupers..

• #142.537
20230530_192559.jpg

Voedselvergiftiging ...dit zat in de chocolademelk van de aldi...Sinds drie dagen ziek. Enorme pijn in gewrichten en spieren. Urine rood als rode wijn....

Bijlagen

• 20230530_192549.jpg
    20230530_192549.jpg
    77,8 KB · Weergaven: 68
  • #142.539

dit is bindend

• #142.540

Verkopend makelaar ?
Als verkopend makelaar jullie een aanbod doet, en jullie accepteren is dat bindend. Ook als het mondeling is. Nadeel is wel dat het dan welles nietes wordt, mocht het voor de rechter komen. Nu in hectische markt wordt er vaker gesteggeld.

Terug
Naar boven