Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #142.541
Verkopend makelaar ?
Als verkopend makelaar jullie een aanbod doet, en jullie accepteren is dat bindend. Ook als het mondeling is. Nadeel is wel dat het dan welles nietes wordt, mocht het voor de rechter komen. Nu in hectische markt wordt er vaker gesteggeld.
Gewoon op de socials neerzetten dat de makelaar een leugenaar en handelt tegen de normen van het makelaarschap.
Dan komt hij/zij echt wel om de hoek en direct een klacht indienen bij de NVM.

• #142.542
20230530_192559.jpg

Voedselvergiftiging ...dit zat in de chocolademelk van de aldi...Sinds drie dagen ziek. Enorme pijn in gewrichten en spieren. Urine rood als rode wijn....
Naar wtf zijn we nu aan het kijken?!
Hopelijk ben je er snel weer bovenop man, ben je al bik de dokter geweest?

• #142.543
20230530_192559.jpg

Voedselvergiftiging ...dit zat in de chocolademelk van de aldi...Sinds drie dagen ziek. Enorme pijn in gewrichten en spieren. Urine rood als rode wijn....
Daarom altijd, schudden voor gebruik.

Succes met het herstel.

Ps, zal wel weer even duren voordat ik blind uit een pak ga dinken, eerst even schudden of er geen muis kadaver in zit. :choco:

• #142.548
Verkopend makelaar ?
Als verkopend makelaar jullie een aanbod doet, en jullie accepteren is dat bindend. Ook als het mondeling is. Nadeel is wel dat het dan welles nietes wordt, mocht het voor de rechter komen. Nu in hectische markt wordt er vaker gesteggeld.
Maar was het de verkopend makelaar, was het een aanbod en wat heeft de verkopende partij tegen die makelaar gezegd?

Er zitten best wat mogelijke nuances aan.

De belangrijkste noemde je al: zelfs als het gezien kan worden als mondelinge overeenkomst zit je met de bewijslast.

• #142.549
Een rottend dier, maar het is toevallig bij hem weer. De pechvogel.
Dat is zijn ding, hij trekt het aan. Ik tel de kleine zegeningen in het leven, zoals een warme douche na je late dienst na 50 uur binnen een week gewerkt te hebben. Nu weekend, lekker man.
En glas is niet voor niets uitgevonden. En let wel hé... dat mag voor de klas staan :D

• #142.554
WTF...is dat?

• #142.557
20230530_192559.jpg

Heb je de Aldi al gebeld / geïnformeerd en...aangeklaagd!?

Ik ben vast niet de enige die afvraagt wat dat zou kunnen zijn...maar f*cking ranzig, ik hoop dat je iig snel weer de oude bent.

• #142.558
  • #142.559

Verkopend makelaar ?

Gewoon op de socials neerzetten dat de makelaar een leugenaar en handelt tegen de normen van het makelaarschap.
Dan komt hij/zij echt wel om de hoek en direct een klacht indienen bij de NVM.

Maar was het de verkopend makelaar, was het een aanbod en wat heeft de verkopende partij tegen die makelaar gezegd?

De belangrijkste noemde je al: zelfs als het gezien kan worden als mondelinge overeenkomst zit je met de bewijslast.

@Mentat - de verkoopmakelaar bracht het bod namens de verkopende partij.

@Alle quotes - Ging er zelf niet van uit dat het bindend was. Vooral gewoon vreemd dat ze het gaan overleggen, terwijl ze zelf het bod deden. Ik snap niet zo goed hoe het bindend is, maar ik wacht het morgen ff af.

1e koopwoning dus weinig kaas van gegeten

• #142.560

Ik zie nu pas dat ik onder het verkeerde account was ingelogd.

Terug
Naar boven