MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #142.561
@Mentat - de verkoopmakelaar bracht het bod namens de verkopende partij.

@Alle quotes - Ging er zelf niet van uit dat het bindend was. Vooral gewoon vreemd dat ze het gaan overleggen, terwijl ze zelf het bod deden. Ik snap niet zo goed hoe het bindend is, maar ik wacht het morgen ff af.

1e koopwoning dus weinig kaas van gegeten
Als ze er vanaf zien, wat ze dus doen is de boete 10% van de koopsom.

• #142.562
20230530_192559.jpg

Voedselvergiftiging ...dit zat in de chocolademelk van de aldi...Sinds drie dagen ziek. Enorme pijn in gewrichten en spieren. Urine rood als rode wijn....
Lijkt wel een ongeboren kalf ofzo

• #142.566
@Mentat - de verkoopmakelaar bracht het bod namens de verkopende partij.

@Alle quotes - Ging er zelf niet van uit dat het bindend was. Vooral gewoon vreemd dat ze het gaan overleggen, terwijl ze zelf het bod deden. Ik snap niet zo goed hoe het bindend is, maar ik wacht het morgen ff af.

1e koopwoning dus weinig kaas van gegeten
Voor woningen die van particulier naar particulier worden verkocht: schriftelijkheidsvereiste.

Blijkbaar geldt in dit geval de overeenkomst pas als deze schriftelijk is aangegaan.

• #142.577
20230530_192559.jpg

Voedselvergiftiging ...dit zat in de chocolademelk van de aldi...Sinds drie dagen ziek. Enorme pijn in gewrichten en spieren. Urine rood als rode wijn....
Hoe gaat ie met je? Ik neem aan dat je er nog wel een zaak van gaat maken?

• #142.578
  • #142.580
Heb je de Aldi al gebeld / geïnformeerd en...aangeklaagd!?

Ik ben vast niet de enige die afvraagt wat dat zou kunnen zijn...maar f*cking ranzig, ik hoop dat je iig snel weer de oude bent.
Ik had inex bavegem via hun contactformulier op hun site gereageerd met foto. Er kwam geen reactie.

Terug
Naar boven