XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #142.783
Muggen, niet normaal hoeveel sinds die warme nachten.

Een ventilator helpt gelukkig wel.
1686658369722.png

Bij de action. kast staat er hier vol mee. Elke maand een nieuwe navulling er in. Zelden dat we een mug in huis hebben.

• #142.785
“hey kan jij anabolen voor me fixen want ik train al 5/6 weken maar afvallen gaat niet snel genoeg”

• #142.790
Gezeik dat huizen kopen. Makelaars zijn niet te vertrouwen en het is gewoon ruk. Nu al drie huizen waarbij het op een of andere manier gewoon niet lukt.

We hoeven niet weg en met dalende prijzen en pas in 24 dalende hypotheekrente hebben we geen haast. Maar toch is het kut. En ik heb er eigenlijk gewoon al geen zin meer in.

• #142.791
Gezeik dat huizen kopen. Makelaars zijn niet te vertrouwen en het is gewoon ruk. Nu al drie huizen waarbij het op een of andere manier gewoon niet lukt.

We hoeven niet weg en met dalende prijzen en pas in 24 dalende hypotheekrente hebben we geen haast. Maar toch is het kut. En ik heb er eigenlijk gewoon al geen zin meer in.
Rare markt met een hoop cowboys

• #142.792
28C in de slaapkamer...

Dat wordt lekker een dag werken op 3 uur slaap.

• Heart
Waarderingen: AK
  • #142.794
1000€ heb je al een airco voor je slaapkamer. Jaartje niet op vakantie en 15 jaar goed slapen.

Huurwoning waar ik nog enkele jaren wil wonen, en ik kan niet tegen geluid tijdens het slapen.

Maar als wij een woning gaan kopen is dit absoluut een investering die we gaan doen!

• #142.795
Huurwoning waar ik nog enkele jaren wil wonen, en ik kan niet tegen geluid tijdens het slapen.

Maar als wij een woning gaan kopen is dit absoluut een investering die we gaan doen!
Moderne aircos hebben een “slaapstand” hoor je 0.0. Bent de montage kosten alleen kwijt als je het op een huurhuis zet en dan neem je de unit gewoon mee over x jaar. Montage is vaak rond de 250€ maar.

• #142.796
28C in de slaapkamer...

Dat wordt lekker een dag werken op 3 uur slaap.
Heb je, zoals de meeste mensen, overdag de ramen open? Want dan trekt de warmte juist naar binnen. Ramen dicht en zonnewering (of desnoods gordijnen dicht) scheelt ook veel

• #142.797

Zet de airco aan een uur of 2 voor het slapen en zet deze af voor slapen?

• #142.800
k kan niet tegen geluid tijdens het slapen.
Voor mij geldt dat ik aan een boel geluiden makkelijk kan wennen. Muggen en krijsende katten niet, een ventilator wel.
Heb je, zoals de meeste mensen, overdag de ramen open? Want dan trekt de warmte juist naar binnen. Ramen dicht en zonnewering (of desnoods gordijnen dicht) scheelt ook veel
Dit inderdaad! Luchten als de temperatuur buiten koeler is dan binnen, niet omgekeerd.

Dus: in de ochtend veel open zetten en ventileren. Dan ramen dicht en gordijnen ook. In de avond als het weer afkoelt weer ventileren voor zonsondergang, want als het donker is dan worden de muggen actief of gebruik horren oid.

Terug
Naar boven