- Waardering
- 2.522
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Niet als het buiten wat is afgekoeld en je 's nachts de ramen open zet, lijkt me?Binnen no-time is 't dan weer 40c bij een slecht geïsoleerd huis..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet als het buiten wat is afgekoeld en je 's nachts de ramen open zet, lijkt me?Binnen no-time is 't dan weer 40c bij een slecht geïsoleerd huis..
Bij veel woningcorporaties mag dat helaas niet. Zoals bij de mijne :')Moderne aircos hebben een “slaapstand” hoor je 0.0. Bent de montage kosten alleen kwijt als je het op een huurhuis zet en dan neem je de unit gewoon mee over x jaar. Montage is vaak rond de 250€ maar.
Zou een mobiele airco aangesloten op de mechanische ventilatie een optie kunnen zijn? De afvoer naar buiten via een raam werkt in veel gevallen niet lekker.Bij veel woningcorporaties mag dat helaas niet. Zoals bij de mijne :')
Hm geen idee eigenlijk. Ik weet niet of die ventilatie genoeg afvoert om 't gedonder van een airco weg te kunnen voeren.Zou een mobiele airco aangesloten op de mechanische ventilatie een optie kunnen zijn? De afvoer naar buiten via een raam werkt in veel gevallen niet lekker.
Als je geen airco mag, dan mag je wsl al helemaal niets op de mechanische ventilatie aansluiten. Nog geen afzuigkap!Hm geen idee eigenlijk. Ik weet niet of die ventilatie genoeg afvoert om 't gedonder van een airco weg te kunnen voeren.
Klopt, maar velen hebben toch wel een afzuigkap en een airco mag waarschijnlijk niet omdat daarvoor gaten door de buitenmuur moeten worden geboord.Als je geen airco mag, dan mag je wsl al helemaal niets op de mechanische ventilatie aansluiten. Nog geen afzuigkap!
Nouja we mogen geen airco aansluiten omdat er dan een gat in de muur moet. Wordt niet gewaardeerd bij een goed geïsoleerde nieuwbouwwoning kennelijk. Een mobiele airco aansluiten op de ventilatie ( mocht 't kunnen) is iets waar ze niet achter komen.Als je geen airco mag, dan mag je wsl al helemaal niets op de mechanische ventilatie aansluiten. Nog geen afzuigkap!
Ik zou terug naar huisben bij de gym en oortjes zijn leeg. Fijne legday zo
Je moet je benen isoleren: zonder gebruik van je oren.ben bij de gym en oortjes zijn leeg. Fijne legday zo
Sinds wanneer heb je oortjes nodig om je benen te trainen ?ben bij de gym en oortjes zijn leeg. Fijne legday zo
Welke mong**l zet nou z’n ramen overdag open bij >30 C 😂Heb je, zoals de meeste mensen, overdag de ramen open? Want dan trekt de warmte juist naar binnen. Ramen dicht en zonnewering (of desnoods gordijnen dicht) scheelt ook veel
als je het raam gewoon open blijft houden, komt er vanzelf weer koudere lucht binnen...Welke mong**l zet nou z’n ramen overdag open bij >30 C 😂
Hoe dan, als het buiten 30 graden is, en in huis 20 oid?als je het raam gewoon open blijft houden, komt er vanzelf weer koudere lucht binnen...
in de avond koelt het niet af ?Hoe dan, als het buiten 30 graden is, en in huis +22 oid?
Uh, wat? 🤣
Het hoeft inderdaad niet veel te kosten, voor 500 euro heb je ook al wel een redelijk apparaat wat zeker je kamer koelt.1000€ heb je al een airco voor je slaapkamer. Jaartje niet op vakantie en 15 jaar goed slapen.
Bij jou is het altijd warm ja

21? je bedoelt 03.00in de avond koelt het niet af ?
na 21u is het veelal al onder de 22 graden

Hier in regio was het om 21u 22 graden waar ik sliep vannacht. koudste was het afgelopen nacht 14 graden en max 27 graden overdag