MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #142.742
Er is natuurlijk wel enig niveau van eigen verantwoordelijkheid in dit verhaal....

Maar fietsen of OV is geen optie voor werk? Worst case een taxi? Als een dienst weggeven je €300 kost is dat wel een redelijke optie lijkt me.
Het is een bouwterrein op een industrieterrein. Vanaf het bushalte naar de terrein is 40 min lopen

• #142.744
450€ boete
Huur auto huren
Geld betalen voor sleepwagen
Extra montagekosten voor orginele uitlaat terugzetten.
Vandaag naar nijmegen gereden om orginele uitlaat te kopen bij een particulier
Mijn 5 diensten weggegeven twv 1500€ die ik kon maken.

Heel veel moeite alleen door een kut wout die het beetje luid vond
Risico van het vak .

• #142.745
Had nou toch maar die elektrische fiets gekocht.

• #142.746
Muggen, niet normaal hoeveel sinds die warme nachten.

Een ventilator helpt gelukkig wel.

• #142.748
Het is een bouwterrein op een industrieterrein. Vanaf het bushalte naar de terrein is 40 min lopen
Klinkt niet extreem onhaalbaal maar snap het.

Huurauto?

Aan de anderr kant, het is geweldig weer, je hebt extra week vakantie en je hoeft nooit de BOB te zijn. Make the most of it zou ik zeggen.

• #142.750
Schijnt ook per persoon te verschillen.

Schurft krijgen helpt blijkbaar ook...
Daarnaast blijken muggen niet zo gesteld op nonalacton (een geurstof met een kenmerkende kokosgeur, die in bourbon whisky zit), benzaldehyde (een bloemenverbinding met een amandelachtige geur) en benzylbenzoaat (een stof die voorkomt in bloemen en vaak gebruikt wordt om schurft te behandelen).
.... maar ik drink liever wat.
:D

Ventilator werkt zo goed dat ik ze iig niet meer hoor, maakte me nog zorgen dat ik last van het geluid zou hebben... en toen was het ochtend.

Voor mijn gevoel zijn ze belachelijk vroeg en met veel dit jaar.

• #142.751
Schijnt ook per persoon te verschillen.

Schurft krijgen helpt blijkbaar ook...

.... maar ik drink liever wat.
:D

Ventilator werkt zo goed dat ik ze iig niet meer hoor, maakte me nog zorgen dat ik last van het geluid zou hebben... en toen was het ochtend.

Voor mijn gevoel zijn ze belachelijk vroeg en met veel dit jaar.
Geen idee, zou maar zou kunnen. Heb er thuis geen last van

• #142.752
Deet of citronella. Bij hardlooptraining in het bos smeerde ik mezelf in met zo'n roller.

• #142.753
Overal horren, niks in huis.
Woon in de polder aan een slot, alle ramen gaan naar binnen open dus horren niet mogelijk(echt debiel ontwerp overigens, ramen die naar binnen open gaan).

Dusja heb nu al zo'n 10 bulten over mijnn lichaam.

• #142.754
Woon in de polder aan een slot, alle ramen gaan naar binnen open dus horren niet mogelijk(echt debiel ontwerp overigens, ramen die naar binnen open gaan).

Mijn ramen gaan ook naar binnen. Bij mijn slaapkamer heb ik een hoor aan de buitenzijde in dezelfde kleur als het kozijn. Voor mn schuifpui naar het balkon heb ik lamellen horren hangen.

• #142.756

Volgens mij zijn er ook inzethorren die je zelfs van binnen erin kunt zetten.

• #142.757

Heb eens 16 prikken gehad van dazen toen ik in de tuin de grasmaaien herstelde. Had nog nooit kennis gemaakt met een daas.... ik schrok me dood. 16 enorme bulten op mijn rug...

• Wow
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven