Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hmm, oke. Laat me eerst ff kijken wat het eigenlijk is ECA, heb me daar nooit in verdiept. Drop anders die link maar ff ja.![]()
loools, effe met pre workouts stoppen, train zo'n 6x pw nu en iedere training een pre wo... ben ****ing raar aan het worden in de gym![]()
6x pw? Wat voor schema heb jij dan? Niet een beetje overkill?
Split zo ingedeeld dat alles genoeg rust krijgt, daarnaast als mijn lichaam aangeeft die dag ''op'' te zijn, train ik gewoon niet. BB gaat niet alleen om een schema etc te volgen, maar ook om naar je lichaam te luisteren.

Hmm, m'n ma gaat zo pannenkoeken bakken, zit te twijfelen of ik mee eet of dat ik m'n eigen eten klaarmaak. Wel zin in pannenkoeken, maar wil eigenlijk wel echt ff een goede cut neerzetten.

Wtf.
Ik ga naar bodybuilding.com -> find a plan -> muscle building -> male -> 20-39 -> en dan kom je op deze pagina terecht.
Check die ****ing benen man
Mooie reclame jongens, goede schema's leveren jullie![]()

Ok ok, bij nader inzien zijn die linker zijn kuiten vrij goed, en blijkbaar heeftie zeer goede benen
Maar kijk die 2 andere dan...
Gister borsttraining en guess what, ****ing spierpijn in m'n shouders en amper in m'n borst. Kan ook geen fatsoenlijke borsttraining neerzetten omdat ik na 3 oefeningen al verga van de pijn in m'n rechter schouder. En heb al meerdere instructeurs laten kijken en geen heeft commentaar op m'n uitvoering. Maar toch moet ik IETS fout doen.
Kan iemand mij vertellen waarom dit liedje op Nummer 1 staat op Youtube bij muziek? (op de lekkere wijven na)
http://www.youtube.com/watch?v=I2U01-KJR7U&feature=g-music&list=MGNL&context=G2d9a8a7YMAAAAAAAAAA