Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Jezus zoek gewoon op google, zowat iedere facebooker heeft het wel:rolleyes:

waarschijnlijk had je ex gewoon even jou aangeklikt en ging ze daarna wat anders doen 20 minuten lang

pics van je ex?

ik heb een rode kaart gekregen voor e-detectiven, dit was de uitleg bij de pm

Een keer nokken in dat gewroet van online profielen van andere leden.
:roflol:

drukte net maar 130 kg

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jan 2012 om 21:03 ----------

terecht toch, je zit zelf altijd op te scheppen over je mma skills maar je durft niet eens te zeggen waar je traint

En terecht! :mad:

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jan 2012 om 21:07 ----------

Nu nog rode kaart erbij voor bespreken van kaart :trollface:

Bestaat er echt een programma waarmee je kan zien wie naar je fb kijkt? Aaww jeez..:$

facebook is voor beta phaggots

net gehoord dat een goede vriend zwaar accident heeft gehad met zn auto en voor zijn leven vecht. Plaatst terug alles in perspectieven.

Dacht dat het nieuw jaar enkel beter kon, challenge accepted dus.

Toevallig net een jaar geleden dat ik bijna dood was door mijn operatie merk ik net.

Daaaaaaaaamn

net gehoord dat een goede vriend zwaar accident heeft gehad met zn auto en voor zijn leven vecht. Plaatst terug alles in perspectieven.

Dacht dat het nieuw jaar enkel beter kon, challenge accepted dus.

Toevallig net een jaar geleden dat ik bijna dood was door mijn operatie merk ik net.

ongeluk door de wind of zo? sterkte in ieder geval

ongeluk door de wind of zo? sterkte in ieder geval

no id, zn broertje belde me in tranen, wat ik begreep is dat hij is gecrashed tegen een paal, nu wordt geopereerd voor verwonding aan zn hoofd, en de kans groot is dat hij de ochtend niet haalt.

Kreeg een brief op het werk met de boodschap dat mijn salaris per 1 jan. omhoog gaat. Ik blij denk 160 euro loonsverhoging. Kom thuis en check m'n oude brutto salaris want exacte bedrag wist ik zo ff niet blijkt het verschil maar 60 euro te zijn.:fuu:

I iz sad.:(:(

Ben men split schema beu!:( Kent iemand nog een goed schema (4 dagen) dacht zelf aan push/pull maar vind er precies niet zoveel van

Terug
Naar boven