Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #143.321
Meer een vraag aan iedereen die in Basic fit komt: is dat wat deftig qua benen trainen? Heb hier vlak bij mijn werk ook 1. Zou wel handig zijn om te combineren als je elke spiergroep daar wat deftig kan trainen

Elke basic is toch een beetje anders en heeft anderen apparaten. Ik kan zelf prima mijn benen trainen maar de kwaliteit van apparaten zijn wel wat minder vind ik. Als nog geen excuusjes 🫡💪🏼

• #143.322
Meer een vraag aan iedereen die in Basic fit komt: is dat wat deftig qua benen trainen? Heb hier vlak bij mijn werk ook 1. Zou wel handig zijn om te combineren als je elke spiergroep daar wat deftig kan trainen
Niet elke bf is hetzelfde. Je hebt ze met echt wel goede spullen. Je hebt ze ook waar het wel een revalidatiecentrum lijkt. Dan was het misschien ook voor bf het overnam.
Sommige hebben dumbels tot maar 40 en andere weer tot 60.

• Like
Waarderingen: horn
  • #143.323
Hangt er heel erg van af. De Basic bij m'n vorige werk had de hele Technogym lijn staan. Zittende, liggende en staande curls, echt alles stond er. Geen pendulum squat uiteraard maar wel een pendulum legpress. De basic waar ik nu train is zo'n kleine nieuwe met beperkte matrix apparatuur. Je kunt er trainen en ook echt wel buff worden, maar je hebt wel een kans dat je een keer iets breekt/scheurt/verbrijzelt omdat matrix schots en scheef is.

• #143.324
Was ik zo verliefd op een hele dikke squat rack op MP. Kon het niet laten en heb hem gekocht. Staanders zijn 7x7cm. Catchers net zo. Twee paar j-hooks erbij.Rek is zo groot dat je er met zijn tweeën in kan trainen.

Ga ik passen in me trainruimte. Is het rek te hoog. Veel te hoog. Een dikke 2.8 meter hoog. Wat een teringzooi. Zo een tof rek, moet hij pleitte. Dat heeft zekere me dag verpest

• #143.325
De meeste hebben een 45 graden legpress, sowieso machines met steekgewichten seated legcurl, legpress, liggende legcurl, adductor, abductor, seated calfpresses. Sommige hebben squatmachine met free weights.

• Like
Waarderingen: horn
  • #143.326
Was ik zo verliefd op een hele dikke squat rack op MP. Kon het niet laten en heb hem gekocht. Staanders zijn 7x7cm. Catchers net zo. Twee paar j-hooks erbij.Rek is zo groot dat je er met zijn tweeën in kan trainen.

Ga ik passen in me trainruimte. Is het rek te hoog. Veel te hoog. Een dikke 2.8 meter hoog. Wat een teringzooi. Zo een tof rek, moet hij pleitte. Dat heeft zekere me dag verpest
Post het anders hier eens, met foto's. Wie weet heeft iemand een idee voor je, er staan best wat innovatieve dingen tussen
Aldus iemand met twee linkerhanden en een vagina

• #143.327
Post het anders hier eens, met foto's. Wie weet heeft iemand een idee voor je, er staan best wat innovatieve dingen tussen
Aldus iemand met twee linkerhanden en een vagina

Is eigenlijk simpel. Ik zou die staanders in kunnen korten. Maar dan gaat er een flink stuk af. En dat is zo zonde vh rek. Wordt doorverkopen en dooorrrr...

• #143.328
Wat voor rack heb je?

Laatst bewerkt:
  • #143.337
nope-not.gif

Terug
Naar boven