AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #143.281
de hele woningmarkt is naar de t*ring. Sociale huurwoning is echt onmogelijk tenzij je meer dan 10+ jaar staan ingeschreven of mega veel geluk moet hebben met het winnen van een loting.

Je betaalt in de particuliere sector echt belachelijke prijzen en ze zijn allemaal alleen maar op winst ingesteld…. Voor starters of mij als student word het leven je echt op het moment zwaar gemaakt. Nederland heeft echt veel steken laten vallen helaas. Misschien toch maar in België wonen🫣
Een collega van mij heeft net de sleutel van haar huurappartement gekregen. Gebouwd midden jaren 80, net gerenoveerd, dus nieuwe keuken en badkamer, maar wel oud toilet. 3 kamers, 80m2, aan de buitenrand van Rotterdam en daar betaalt ze €1270 per maand voor.

• #143.282
Een collega van mij heeft net de sleutel van haar huurappartement gekregen. Gebouwd midden jaren 80, net gerenoveerd, dus nieuwe keuken en badkamer, maar wel oud toilet. 3 kamers, 80m2, aan de buitenrand van Rotterdam en daar betaalt ze €1270 per maand voor.
Mn broer woont in Amsterdam. 60-70 m2, oud appartement, enkelglas etc., € 1500 per maand.

• #143.284
Twente, 2019, 120 m2 als je de grote zolder meetelt, HR++ glas, 15 zonnepanelen die genoeg opleveren voor 2 mensen, gasloos enzovoorts. €795.

• #143.285
Zoveel geld voor zo'n kutstad :roflol:

• #143.289
Belgie zit anders ook niet stil :lol:

1690087656019.png

Hier zitten er al meer dan genoeg en dat kweekt dan nog eens als konijnen ook. En in coronatijden maar zagen dat het moeilijk is 'met 5 kinderen thuis op een klein appartement'.

• Haha
Waarderingen: Vonk
  • #143.290
  • #143.291
Vandaag te horen gekregen dat eind vorige week een klasgenoot van mijn zoontje door een ongeluk is overleden. Nog maar 4 jaar oud, eentje van een tweeling en zijn zus zit bij mij dochter is de klas. Mijn maag verkrampt nog steeds als ik er aan denk wat dat gezin doormaak. En dan, best egoïstisch, hoe ga je dat thuis vertellen voordat de vakantie voorbij is.

Verder vertelde mijn moeder dat ze deze week bij de HA langs gaat om de mogelijkheden rond euthanasieverklaring te bespreken. Dat doet me dan weer zo goed als niets.

• #143.292
Zit ik lekker rustig in de trein, stappen er in Tilburg opeens allemaal mensen in roze kledij in. Blijkt dat het roze maandag is.
200w.gif

• #143.293
Vandaag te horen gekregen dat eind vorige week een klasgenoot van mijn zoontje door een ongeluk is overleden. Nog maar 4 jaar oud, eentje van een tweeling en zijn zus zit bij mij dochter is de klas. Mijn maag verkrampt nog steeds als ik er aan denk wat dat gezin doormaak. En dan, best egoïstisch, hoe ga je dat thuis vertellen voordat de vakantie voorbij is.

Verder vertelde mijn moeder dat ze deze week bij de HA langs gaat om de mogelijkheden rond euthanasieverklaring te bespreken. Dat doet me dan weer zo goed als niets.
Wat voor ongeluk?

• #143.298
Laat die knaap nou gewoon met rust joh. Stevie Wonder kan zien dat ie een hele waslijst aan issues heeft, niet nodig om 'm dat laatste zetje te geven.
Hij heeft eindeloos kansen om afgeschermd te posten , hij doet het liefst alles in het openbaar en zeker niet in de privé secties , geen medelijden mee

• #143.299
Hij heeft eindeloos kansen om afgeschermd te posten , hij doet het liefst alles in het openbaar en zeker niet in de privé secties , geen medelijden mee
Ik heb ook eerder medelijden met de mensen die hem online volgen naar een ander forum om daar vervolgens zo te gaan doen dan met hem zelf.

• #143.300
Terug
Naar boven