Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3 nachten al slecht geslapen, hartkloppingen, geschrokken wakker worden. Terwijl ik normaal altijd zeker 8/9 uur slaap. Hebben mensen nog tips?
Heb ik al gedaan, vrijdag gaan ze even alles checken.
Ik hoop niet dat dat dezelfde arts als van @yasmine is, want dan zegt ie waarschijnlijk dat je minder cardio moet doen.
🫣Ik hoop niet dat dat dezelfde arts als van @yasmine is, want dan zegt ie waarschijnlijk dat je minder cardio moet doen.
PivotFitness Rack cr01 275
Eerst schoentje zetten hè. Daarna boompje optuigen
Ze kan d'r geitenwollen kousen toch ophangen?
Krijgt ze dan wat lekkers uit de zak?
Blauwe ballen, toch?
Die kunnen altijd!
Daar is de zak voor
Daar is die zak voor.
Misschien even testen en veranderen ze van kleur, zijn het toverballen
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt hé?Ik hoop niet dat dat dezelfde arts als van @yasmine is, want dan zegt ie waarschijnlijk dat je minder cardio moet doen.
Misschien moet je hem bijles geven?
Blijkbaar verdronken.

Ik geef enkel les aan leerlingen die niet in het "Bijzonder Lager Onderwijs" zitten.
Als er een iemand bijzonder is dan ben jij het wel.Ik geef enkel les aan leerlingen die niet in het "Bijzonder Lager Onderwijs" zitten.
Voel je jezelf te goed voor mensen uit het BLO misschien?Ik geef enkel les aan leerlingen die niet in het "Bijzonder Lager Onderwijs" zitten.
Je beperkingen kennen is ook een gave.Voel je jezelf te goed voor mensen uit het BLO misschien?