MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #143.384
  • #143.386
Dus kut islam is niet racistisch maar kut moslims wel?

• #143.389
Meningen te over natuurlijk.
En meningen > feiten

Want feiten zijn racistisch. En zo kom je dus terecht in de degeneratieve woke vicieuze cirkelberedenering van achterlijkheid. Hoe verder je je erin mee laat sleuren des te achterlijker alles wordt.

Zo zie je ook hoe de diehard woke gekkies de minder woke gekkies soms als vijanden zien omdat ze niet fanatiek genoeg zijn. Zie bijv. die transmafkezen tegen JK Rowling.

Laatst bewerkt:
  • #143.390
Letterlijk pas begonnen met mijn blast en gelijk al verkouden.

• #143.391
Gym zit midden in 't centrum van een grote stad, zijn er klachten over 'geluidsoverlast' en mogen de ramen nergens meer open. Lekker in zo'n afgesloten hok zonder frisse lucht :o Vorig jaar al drama met ze omdat ze de contributie met 100% gingen verhogen, denk dat het per september maar eens klaar is met deze onzin allemaal. Bedrijfsvoering van niveau 0

• Like
Waarderingen: BB_
  • #143.393
Wie accepteert dan ook 100% verhoging, dan had het zonder goede onderbouwing meteen klaar geweest bij mij🤔
Ik betaal ook nog steeds geen euro meer :roflol: Ik (en een grote groep andere leden) hebben toen zoveel stampij geschopt dat ze het 'in ieder geval' een jaar hebben uitgesteld. Er is altijd wat daar. Dan is er weer van alles kapot, dan is weer 'geluidsoverlast', dan weer 'oh we zetten een DJ neer zodat we minder ruimte hebben voor equipment!'. Vind 't wel mooi geweest, ik kom er om te trainen, niet om ze te vertellen hoe ze normaal met hun leden moeten om gaan.

• #143.394
Nachtdienst

Sad Family Time GIF by Lifetime

• Haha
Waarderingen: BB_
  • #143.395
Hoeveel sets moet je nog?

“Stuk of 10”

IMG_5344.jpeg

• #143.398
Icm smith bench en die kan je niet delen doordat de ander weer plat decline high incline doet en om/om elke keer een heel bouwprogramma is

Das kut, gelukkig hebben we hier 3 smith machines. 1 per gym vind ik zowiezo te weinig.

• #143.399
Das kut, gelukkig hebben we hier 3 smith machines. 1 per gym vind ik zowiezo te weinig.

Een gym met maar 1 smith is idd een kutgym. Ik denk gemiddeld het meest bezette apparaat in bijna elke gym. Dus als je daar niet 2 van neerzet als gym owner ben je gewoon een mong**l.

• #143.400
Ze hebben er 2, maar een loopt verticaal naar beneden en een loopt wat schuiner. Net welke oefening je doet heeft de een me voorkeur

Terug
Naar boven