apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Ze hebben dat accent dus weggehaald in de recente mario film. Was namelijk super racistisch.
🤦‍♂️
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar dat de stem acteurs geen Italiaanse roots hebben is dan weer wel oke? Ik zal dat woke nooit begrijpen.Ze hebben dat accent dus weggehaald in de recente mario film. Was namelijk super racistisch.
🤦‍♂️
Ik lees het in Engels.Ben ik de enige die dit met een Italiaans accent leest?![]()

Italiaans is geen ras.Ze hebben dat accent dus weggehaald in de recente mario film. Was namelijk super racistisch.
🤦‍♂️
Truth > facts.
Technisch gezien beiden niet.Dus kut islam is niet racistisch maar kut moslims wel?
Technisch gezien beiden niet.
Maar tegenwoordig beiden wel, afhankelijk van aan wie je het vraagt.
En meningen > feiten
Vorig jaar al drama met ze omdat ze de contributie met 100% gingen verhogen, denk dat het per september maar eens klaar is met deze onzin allemaal. Bedrijfsvoering van niveau 0Wie accepteert dan ook 100% verhoging, dan had het zonder goede onderbouwing meteen klaar geweest bij mij🤔Vorig jaar al drama met ze omdat ze de contributie met 100% gingen verhogen
Ik betaal ook nog steeds geen euro meerWie accepteert dan ook 100% verhoging, dan had het zonder goede onderbouwing meteen klaar geweest bij mij🤔
Ik (en een grote groep andere leden) hebben toen zoveel stampij geschopt dat ze het 'in ieder geval' een jaar hebben uitgesteld. Er is altijd wat daar. Dan is er weer van alles kapot, dan is weer 'geluidsoverlast', dan weer 'oh we zetten een DJ neer zodat we minder ruimte hebben voor equipment!'. Vind 't wel mooi geweest, ik kom er om te trainen, niet om ze te vertellen hoe ze normaal met hun leden moeten om gaan.Icm smith bench en die kan je niet delen doordat de ander weer plat decline high incline doet en om/om elke keer een heel bouwprogramma is
Icm smith bench en die kan je niet delen doordat de ander weer plat decline high incline doet en om/om elke keer een heel bouwprogramma is
Das kut, gelukkig hebben we hier 3 smith machines. 1 per gym vind ik zowiezo te weinig.