XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #143.403
  • Like
Waarderingen: AK
  • #143.404
Iemand om een spot vragen wie vervolgens je laatste rep overpakt terwijl je 'm makkelijk had :o

• #143.405
Iemand om een spot vragen wie vervolgens je laatste rep overpakt terwijl je 'm makkelijk had :o
Ik probeer als iemand mij spot vantevoren duidelijk te maken hoe en vanaf wanneer hij mij moet helpen. Dat voorkomt dit soort dingen wel wat meer. Ik vraag dan ook altijd dezelfde jongen spotten die weet wat ik wil. Een vreemde kun je zoiets ook niet kwalijk nemen imo.

• #143.406
Ik probeer als iemand mij spot vantevoren duidelijk te maken hoe en vanaf wanneer hij mij moet helpen. Dat voorkomt dit soort dingen wel wat meer. Ik vraag dan ook altijd dezelfde jongen spotten die weet wat ik wil. Een vreemde kun je zoiets ook niet kwalijk nemen imo.
Assuming dat ik dat niet heb gedaan, dat ik een vrouw ben betekent niet dat ik de basic gym etiquette niet snap :o

• #143.409
  • #143.410
  • #143.411
Laatst bewerkt:
  • #143.413
Nja deels verpest, maar niet helemaal gelukkig!

Kreeg de verkeerde medicijnen mee van de apotheek :bang:
Maar goed dat ik zo'n pietje precies ben en de bijsluiter las en dacht: huh..10mg maximaal per dag? De dokter zei dat ik moest starten met 10mg en als mijn pijn niet weg is na 7 dagen, verdubbelen.
Guess what..de hoofdpijn die ik weg wil hebben, is een van de bijwerkingen van het verkeerde medicijn, dus had ik sowieso opgehoogd tot een gevaarlijke dosis.

Lezen kan je leven redden dus :haar:

• #143.414
Andres hebben ze weer een medicijn tegen de bijwerkingen. Soms zijn de bijwerkingen heftiger dan de kwaal.

• #143.415
Andres hebben ze weer een medicijn tegen de bijwerkingen. Soms zijn de bijwerkingen heftiger dan de kwaal.

Nja in dit geval had ik gewoon doodziek kunnen worden of erger :fluit:
Medicijn dat ik hoorde te krijgen, is tegen hoofdpijn. Medicijn dat ik kreeg, kan hoofdpijn als bijwerking hebben. Dat zorgt er dus voor dat ik hogere dosis zou nemen van medicijn, wat gevaarlijk is (bij degene die ik kreeg) maar nodig is (bij degene die ik hoorde te krijgen).

Maar goed, het is opgelost 😂

• #143.416
Nja in dit geval had ik gewoon doodziek kunnen worden of erger :fluit:
Medicijn dat ik hoorde te krijgen, is tegen hoofdpijn. Medicijn dat ik kreeg, kan hoofdpijn als bijwerking hebben. Dat zorgt er dus voor dat ik hogere dosis zou nemen van medicijn, wat gevaarlijk is (bij degene die ik kreeg) maar nodig is (bij degene die ik hoorde te krijgen).

Maar goed, het is opgelost 😂

Serieus foutje ...

• #143.417
Prachtig weer na 14 dagen water gieten en koude temperaturen.

• #143.419
Perfecte methode!

• #143.420
Heb een wrange smaak in de mond.
Zit ik op het strand, zie ik een vader die met zijn gezin het strand verlaat, zijn kind van 6 een klap in het gezicht geven.
Een boom van een vent, wel met een serieus overgewicht.
Mijn eerste reactie was naar hem roepen maar hij hoorde me niet. Dan wou ik naar hem toestappen en hem een klap verkopen....maar ik heb aan m'n gezin beloofd dat niet meer te doen...Dus ik slaag er de laatste jaren in om conflicten niet langer met geweld op te lossen...maar misschien had ik vandaag toch die belofte even moeten vergeten. Zit er al een uur mee in m'n maag. De kl***zak...een kind van 6 in het gezicht meppen.... Misschien kom ik hem straks nog wel tegen...

Terug
Naar boven