XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ik zit een beetje rond te kijken voor een nieuwe gym in de buurt, heeft de enige gym in de buurt van die retarted openingstijden
Maandag t/m donderdag
08.30 uur – 13.00 uur
16.00 uur – 22.00 uur
Vrijdag
08.30 uur – 13.00 uur
16.00 uur – 21.00 uur
Zaterdag en Zondag
09.00 uur – 12.00 uur

welke gym en waar? Oss woon je toch?

OT:

Best goed van mezelf om te zijn begonnen met Theorieboekje doorlezen; ben nu bij blz 47 van 249 **** yeaaa

ik zit een beetje rond te kijken voor een nieuwe gym in de buurt, heeft de enige gym in de buurt van die retarted openingstijden
Maandag t/m donderdag
08.30 uur – 13.00 uur
16.00 uur – 22.00 uur
Vrijdag
08.30 uur – 13.00 uur
16.00 uur – 21.00 uur
Zaterdag en Zondag
09.00 uur – 12.00 uur

Jezus begin dan geen gym als je toch maar halve dagen open bent.

dbb uit de kast service topic. Wie opent hem en schrijft ff de namen op die dat nummer lekker vinden?

welke gym en waar? Oss woon je toch?

OT:

Best goed van mezelf om te zijn begonnen met Theorieboekje doorlezen; ben nu bij blz 47 van 249 **** yeaaa

nah ik woon in een dorpje naast oss, berghem, de gym heet do it-fitness :roflol: ik ga maar eens een keer mailen of ze wel wat losse bankjes enzo hebben.
ik zit momenteel nog wel in een gym in oss, alleen die is wat ver weg

Jezus begin dan geen gym als je toch maar halve dagen open bent.

Is bij ons ook eentje, spul wat ze hebben staan is basis maar wel goed.

Alles wat je nodig hebt, dumbbells gaan tot 50kg.

Voor iedere spiergroep staat er minimaal 2 machines + basis zoals squatrek / bankjes etc etc

Is lekker rustig daar, als je een keer lekker wilt trainen ga je daarna toe. Komt toch niemand in de middag(als het nu in een grote stad was, was het anders)

Is bij ons ook eentje, spul wat ze hebben staan is basis maar wel goed.

Alles wat je nodig hebt, dumbbells gaan tot 50kg.

Voor iedere spiergroep staat er minimaal 2 machines + basis zoals squatrek / bankjes etc etc

Is lekker rustig daar, als je een keer lekker wilt trainen ga je daarna toe. Komt toch niemand in de middag(als het nu in een grote stad was, was het anders)
ik hoop dat dat bij deze ook het geval is, denk alleen jammer genoeg dat het veel commercieler machinegezeik is, wordt namelijk een nieuw pand geopend midden in een heel groot nieuwbouwproject

:fuu: moet beginnen leren aan een k*tvak

ik hoop dat dat bij deze ook het geval is, denk alleen jammer genoeg dat het veel commercieler machinegezeik is, wordt namelijk een nieuw pand geopend midden in een heel groot nieuwbouwproject

Boeiend, zolang je dumbbells/bankjes en basis apparaten / rekken hebt is het goed toch?

Als het maar lekker traint, of het nu schijven van 25kg puur ijzer zijn of schijven met een nette laagrubber eromheen.. boeiend.

Boeiend, zolang je dumbbells/bankjes en basis apparaten / rekken hebt is het goed toch?

Als het maar lekker traint, of het nu schijven van 25kg puur ijzer zijn of schijven met een nette laagrubber eromheen.. boeiend.

zal niet veel boeien heb je gelijk in, alleen het enige wat ik vrees is het ontbreken van een squatrek

Ubuntu weigert vanaf heden m'n DVD-drive uit te lezen. :)

Dat ik zwak ben en vanavond toch weer aan de zuip ga, ook al zit ik in de cut.

En dat ik net bijna out ging op de bank. Voelde me opeens ****ing slecht en voelde me steeds vager worden. Trok heel langzaam weer weg. Creepy.

Dat ik zwak ben en vanavond toch weer aan de zuip ga, ook al zit ik in de cut.

En dat ik net bijna out ging op de bank. Voelde me opeens ****ing slecht en voelde me steeds vager worden. Trok heel langzaam weer weg. Creepy.

Dan ga je toch niet zuipen? Klinkt niet best wat je zegt. Kan je niet beter even rustig aan doen?

Dan ga je toch niet zuipen? Klinkt niet best wat je zegt. Kan je niet beter even rustig aan doen?

Nee, kreeg er wel even de rillingen van, heb dat nog nooit gehad. Ik doe het sowieso wat rustiger aan dan dat ik gepland had..

Dat lijkt me ook wel verstandig ja :P

een meisje heeft net, mij 40 euro petje ( ralph lauren ) weggegooit .. of te wel, 40 euro van haar te goed ............. b*ch sterf

Petjes zijn toch k*t. Doe je haar en je krijgt veel betere chicks.

Petjes zijn toch k*t. Doe je haar en je krijgt veel betere chicks.

Nee, vanavond was het pet avond ;) heb hele middag sportief gedaan.. cardio enz.. petje op, wit shirtje aan, en op naar de kroeg ..3 meiden.... damn geen enkele score ..... wat eeen k*t avond

Ach, soms moet je genoegen nemen met niks. Ik heb vandaag ook niks anders gedaan dan k*tten met m'n ex, waar ik weet ik morgen toch denk van.. waarom deed je dat? Je hebt er niks aan.

Terug
Naar boven