MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gecondoleerd idd.

Ik ben overtrained:( trainde zo'n 6x per week, nu moet ik 2 dagen rust houden:( ik ben zo in de war dat ik even niet meer weet wat ik moet doen met mezelf:(

hoe ziet je schema er eigenlijk uit dan?

chest
rug
benen
armen
schouders
kuiten-abs
ofso?

het lijkt me iig vrij gemakkelijk om overtrained te raken als je meerdere spiergroepen 2x per week pakt,

en gecondoleerd kandij

Ik heb honger, maar geen eten. Dus moet zo maar alleen wat in de stad eten... :fa:

Morgen examen, overmorgen examen, al een week geen gym gezien, voeding ook te weinig... Studeren zuigt.

Een vriend van me is vandaag overleden aan een hartstilstand, 23 jaar goddamn.
Tegenwoordig hoor je pcs vaak van jonge gasten met hartproblemen. Valt ook op vind ik dat, met hoe ouder je wordt(en ik ben dan nog zo jong), hoe vaker er iemand van +- je leeftijd sterft :mad: Sterkte man.

2 t*fus drukke weken gehad, wel lekker getrained en gegeten.. achterlijk veel geld uitgegeven ben bang dat ik over de €1000 heb vertieft deze weken maar wel 2 leuke weken.

Me baby-face is naar de ****** door weinig slaap en teveel eten/drinken maar heb gelukkig genoeg cardio kunnen doen.

fuarkkk...

uitgaan/uit eten/stad/nog maar uitgaan/cadeau/kleren

FUUUUUUUUUUUUUUUUUU

is juist is goed dat je na het studeren even een pauze pakt en ff gaat sporten :)

Ja, maar hou er rekening mee dat je vaak slecht eet tijdens studeren. En dan zijn je trainingen ook k*t, word je moe en kan je miss niet meer leren na trainen.

Ja, maar hou er rekening mee dat je vaak slecht eet tijdens studeren. En dan zijn je trainingen ook k*t, word je moe en kan je miss niet meer leren na trainen.

Ik heb geen moeite met mijn eetschema tijdens het studeren ( krijg er zelfs meer honger van):) en ga nu ookwel savonds trainen ipv in de dag. Alles goed herhalen, dan even een uurtje losgaan en erna goed kunnen slapen :D

studeren haalt bij mij echt alles door de war, ben deze week 3 keer geweest trainen (2keer goed), terwijl ik eigenlijk 4/5 keer wil
om over het eten al maar helemaal niet te beginnen :roflol:
moet echt even gaan leren plannen

Hele nacht niet geslapen, zo maar eens op naar het werk... damn dit word een k*t dag ..

Voor de derde keer gezakt voor m'n praktijkexamen. :mad:
Ben normaal nooit zenuwachtig, maar nu had ik er zelfs over gedroomd. :roflol:

Lijmoor, heb nu druppels. Zien het wel na 10 dagen.

eerste keer mn cursus echt deftig beginnen blokken (heb woensdag examen), en beseffen dat er nog heel wat werk is.
Ik ben dan ook zo'n loser die er pas helemaal op't einde aan begint..

Terug
Naar boven