Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je lijf schreeuwt om een massage. Denk dat je op DBB veel mensen, met name mannen, kan vinden om jou te masseren hoorIk ben uit bed gekomen met eens stijve onderrug
Ben dat gekloot in mijn lijf beu!
![]()
.Je lijf schreeuwt om een massage. Denk dat je op DBB veel mensen, met name mannen, kan vinden om jou te masseren hoor.
OT: Dat ik weer een droge bek heb, hoe komt dat toch...
Geen idee
Maar het komt door de alcohol natuurlijk.Geen ideeMaar het komt door de alcohol natuurlijk.
ik drink zelf nietI know. Nooit gedronken dan?hahaha slecht hoor! dat kon ik niet radenik drink zelf niet
Je lijf schreeuwt om een massage. Denk dat je op DBB veel mensen, met name mannen, kan vinden om jou te masseren hoor.
Zou het?Eenmaal gearriveerd zie ik, afgezien van 2 agenten, een totaal onder de bloedspatten en vlekken zittende entree en twee bebloede echtlieden die elkaar nogsteeds het een en ander lelijks toevoegen.
Ze zijn elkaar als volgt te lijf gegaan: zij heeft de kat bij de achterpoten genomen en is met dit beest als wapen eens flink om zich heen gaan slaan, hierbij haar man meerdere malen treffende en de muur rakend. Om nog maar te zwijgen van wat de kat hier allemaal van mee heeft gekregen!
Eenmaal gearriveerd zie ik, afgezien van 2 agenten, een totaal onder de bloedspatten en vlekken zittende entree en twee bebloede echtlieden die elkaar nogsteeds het een en ander lelijks toevoegen.
Ze zijn elkaar als volgt te lijf gegaan: zij heeft de kat bij de achterpoten genomen en is met dit beest als wapen eens flink om zich heen gaan slaan, hierbij haar man meerdere malen treffende en de muur rakend. Om nog maar te zwijgen van wat de kat hier allemaal van mee heeft gekregen!
Gecondoleerd! Sterkte.Een vriend van me is vandaag overleden aan een hartstilstand, 23 jaar goddamn.
Een vriend van me is vandaag overleden aan een hartstilstand, 23 jaar goddamn.