Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

:mad: Ik ben uit bed gekomen met eens stijve onderrug :( Ben dat gekloot in mijn lijf beu! :headbang:

:mad: Ik ben uit bed gekomen met eens stijve onderrug :( Ben dat gekloot in mijn lijf beu! :headbang:
Je lijf schreeuwt om een massage. Denk dat je op DBB veel mensen, met name mannen, kan vinden om jou te masseren hoor:rolleyes:.

OT: Dat ik weer een droge bek heb, hoe komt dat toch...

I got a hangover, wo-ooh-hoo:(

als je geluk hebt dat men biceps en triceps training niet te zwaar is offer ik mezelf wel op

ot , gister met ex meisje erover gehad dat ik wel weer keer naar der toe kon, ( k denk dat ze bedoeld als vrienden dus heb er ook nog nix aan) maar droom gwoon weer over der hea, ben soms een sukkel wt dat betreft

Laatst bewerkt:
Eenmaal gearriveerd zie ik, afgezien van 2 agenten, een totaal onder de bloedspatten en vlekken zittende entree en twee bebloede echtlieden die elkaar nogsteeds het een en ander lelijks toevoegen.
Ze zijn elkaar als volgt te lijf gegaan: zij heeft de kat bij de achterpoten genomen en is met dit beest als wapen eens flink om zich heen gaan slaan, hierbij haar man meerdere malen treffende en de muur rakend. Om nog maar te zwijgen van wat de kat hier allemaal van mee heeft gekregen!

Eenmaal gearriveerd zie ik, afgezien van 2 agenten, een totaal onder de bloedspatten en vlekken zittende entree en twee bebloede echtlieden die elkaar nogsteeds het een en ander lelijks toevoegen.
Ze zijn elkaar als volgt te lijf gegaan: zij heeft de kat bij de achterpoten genomen en is met dit beest als wapen eens flink om zich heen gaan slaan, hierbij haar man meerdere malen treffende en de muur rakend. Om nog maar te zwijgen van wat de kat hier allemaal van mee heeft gekregen!

cool story

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik snap hem niet Hoody, maar dat is ook vast jouw bedoeling.

God wat zijn er toch weer een mong*len hier op visite. Ik ben naar m'n kamer gevlucht, want ik kan niet langer normaal doen tegen die mensen. Als ik die stem van vrouw alleen al hoor krijg ik moordneigingen.

Een vriend van me is vandaag overleden aan een hartstilstand, 23 jaar goddamn.

Gecondoleerd, sterkte met het verlies!

Gecondoleerd idd.

Ik ben overtrained:( trainde zo'n 6x per week, nu moet ik 2 dagen rust houden:( ik ben zo in de war dat ik even niet meer weet wat ik moet doen met mezelf:(

Terug
Naar boven