AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

kom je op school sta je te wachte voor een lokaal loopt een leraar achter je aan het einde van de gang jij duwd een deur dicht met je poot. ziet hij het als trappen duwd ie je tege de muur aan ik zeg zo ": u hoeft niet te duwen hor " op dat moment kwam me mentor aan lope die volgens mij paar dage geen p*ssy heb gehad of zo. gelijk helemaal te keer gaan tege mij (( terwelij ik ****ing niks gedaan heb)) zegt ie ja ik stuur je nu naar huis 'moest k me pas bij de beveiliging inlevere en mag pas weer naar binne als ik gesprek heb met het hoofd van de techniek sector. wat een t*ring school he.

telefonisch contact gehad en hoor is een ****ing week geschorst

Laatst bewerkt:
Dat slaat echt nergens op!
Nou, ik ben 3 dagen geschorst geweest om een Tweet over een klasgenoot. Niet echt slim omdat een vriendin van haar me volgde en dus een arrogante h**r is geweest door deze actie. Desbetreffende klasgenoot was lesbisch, het oncharmante soort
Ik heb een heel werkstuk over homo's moeten maken als straf, omdat mijn studiecoach, je kan het wel raden... Graag zeepjes opraapt.
Ik ben blij dat ik geen lessen meer heb. Eindelijk van die onzin af.

Laatst bewerkt:
Dat slaat echt nergens op!
Nou, ik ben 3 dagen geschorst geweest om een Tweet over een klasgenoot. Niet echt slim omdat een vriendin van haar me volgde en dus een arrogante h**r is geweest door deze actie. Desbetreffende klasgenoot was lesbisch, het oncharmante soort
Ik heb een heel werkstuk over homo's moeten maken als straf, omdat mijn studiecoach, je kan het wel raden... Graag zeepjes opraapt.
Ik ben blij dat ik geen lessen meer heb. Eindelijk van die onzin af.

Had je bloedserieus een opstel moeten inleveren in de trend van: Homo's en Lesbies houden van coïtus met elkaar. Dit is best wel gek, want het hoort helemaal niet en het kan ook niet want 2 derde beens kunnen geen kindje krijgen en 2 k*tten ook niet. Ik vind homo's en lesbies daarom een beetje gek. Vaak worden vrouwen lesbi omdat ze te lelijk zijn om een man te krijgen en daarom maar hun haren kort knippen en met een andere vrouw gaan scharen.

Was dat op de middelbare nog? en wat had je precies getweet dan?

Hahahahahahahaha stelletje bezems :)
vanwege schema rustdag vandaag :s lekker saai thuis zitten dus op vrije dag

Had je bloedserieus een opstel moeten inleveren in de trend van: Homo's en Lesbies houden van coïtus met elkaar. Dit is best wel gek, want het hoort helemaal niet en het kan ook niet want 2 derde beens kunnen geen kindje krijgen en 2 k*tten ook niet. Ik vind homo's en lesbies daarom een beetje gek. Vaak worden vrouwen lesbi omdat ze te lelijk zijn om een man te krijgen en daarom maar hun haren kort knippen en met een andere vrouw gaan scharen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

als mijn moeder ooit nog eens dit soort wc papier koopt ga ik haar slaan en roep ik skinny!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik ben nu al bang om te gaan schijten... je krijgt een schrale anjer van die meuk!

kom je op school sta je te wachte voor een lokaal loopt een leraar achter je aan het einde van de gang jij duwd een deur dicht met je poot. ziet hij het als trappen duwd ie je tege de muur aan ik zeg zo ": u hoeft niet te duwen hor " op dat moment kwam me mentor aan lope die volgens mij paar dage geen p*ssy heb gehad of zo. gelijk helemaal te keer gaan tege mij (( terwelij ik ****ing niks gedaan heb)) zegt ie ja ik stuur je nu naar huis 'moest k me pas bij de beveiliging inlevere en mag pas weer naar binne als ik gesprek heb met het hoofd van de techniek sector. wat een t*ring school he.

telefonisch contact gehad en hoor is een ****ing week geschorst
en hij duwt je? zou hem gelijk een duw terug geven wat een hond

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.428
Wat mijn dag gister verpeste is dat een oudoom van me zichzelf heeft opgehangen. Hij was pas 59 en laat 2 kinderen van ongeveer mijn leeftijd achter :(

als mijn moeder ooit nog eens dit soort wc papier koopt ga ik haar slaan en roep ik skinny!

http://pluizigenblauw.web-log.nl/photos/uncategorized/wcrollen.jpg

ik ben nu al bang om te gaan schijten... je krijgt een schrale anjer van die meuk!
Haha dat ken ik! Mijn moeder kocht wc-papier in de aanbieding.
Ik heb haar toen dit ge-sms't:
'Wil je voortaan geen wc-papier in de aanbieding kopen? Mijn tere billetjes kunnen niet tegen schuurpapier'.
's Avonds bij het eten vertelde ze dat ze toen een vergadering had en ze een telefoontje van een collega verwachte. Toen las ze doodleuk mijn sms-je voor...

Nee op het MBO.
Zal ik 'm online zetten? (Met de schoolnaam enzo gefigneerd)

Laatst bewerkt:
Wat mijn dag gister verpeste is dat een oudoom van me zichzelf heeft opgehangen. Hij was pas 59 en laat 2 kinderen van ongeveer mijn leeftijd achter :(

sterkte man!

OT:
ben nog steeds niet echt vrolijk en nu gaat mn ma om de 5 minuten vragen wat er is :fuux: word er ram gek van!

ja doen!

• #1.433
thnx, en jij ook bedankt tymen, ik red me wel hoor...mijn moeder heeft het een stuk zwaarder...mijn ouders hadde een sterke band met hem en ons pap zit nu in africa en mijn zus in australie.
sterkte man!

OT:
ben nog steeds niet echt vrolijk en nu gaat mn ma om de 5 minuten vragen wat er is :fuux: word er ram gek van!
wat is er?

srry maar ik ben een weekje weg geweest, weet niet waarom je niet echt vrolijk bent

srry maar ik ben een weekje weg geweest, weet niet waarom je niet echt vrolijk bent

dr is niet echt een bepaalde reden, maar meerdere kleine dingen die gewoon opstappelen en ik weet het zelf ook niet echt wat er aan de hand is
ben laatste 1-2 weken gwoon niet meer echt vrolijk :mad:

Al de hele dag geen bereik met m'n mobiel. Potverdomme Telfort.

We hoorden 't indd van Iris, sterkte broeder.

dr is niet echt een bepaalde reden, maar meerdere kleine dingen die gewoon opstappelen en ik weet het zelf ook niet echt wat er aan de hand is

Ben je gestopt met trainen dan ofzo? :p

We hoorden 't indd van Iris, sterkte broeder.

Ben je gestopt met trainen dan ofzo? :p

nee, was ook deel waardoor het kwam
2 weken lang elke keer na school weer leren, verslagen schrijven e.d.
slecht slapen, slecht eten, slechte cijfers van die toetsweek

gisteren nog getraint en morgen weer en mss donderdag aangezien ik vrijdag een feest heb :o

nee, was ook deel waardoor het kwam
2 weken lang elke keer na school weer leren, verslagen schrijven e.d.
slecht slapen, slecht eten, slechte cijfers van die toetsweek

gisteren nog getraint en morgen weer en mss donderdag aangezien ik vrijdag een feest heb :o

join the club broeder.

je weet me te vinden ;)

• #1.439
wij gaan gezellig samen naar de hoere

problem solved

Terug
Naar boven