- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo'n leuk weekend gehad en nu begint het gezeik alweer.
Grrr...k*twijven.![]()
wat dit keer brah over wat zeurt zeZo'n leuk weekend gehad en nu begint het gezeik alweer.
Grrr...k*twijven.![]()
Nog maar een optie: anaal vernederen. K*t chicks altijd 90% is alleen maar problemen problemen problemen

Weekendje weg geweest met de scouts. We hadden een hike uitgezet en ik stond op een post te wachten in de kou. Word ik ik 0300 gebelt: het word te laat, haal de kinderen maar op. Toen heb ik een roteind gereden om ze te zoeken werd ik gebelt dat ze waren gevonden en we naar het clubhuis toe konden gaan. Halfuur gezocht en ik reed achter iemand die bij iedere drempel keihard remde (en de volgende dag zijn bodemplaat tegen een drempel aan kwam).
Uiteindelijk van 05:00 tot 08:00 op bed gelegen. Daarom ben ik nu een beetje brak...

Ik ben vanmiddag door Russian Bear gebelt met het trieste nieuws dat zijn oom is overleden door zelfdoding.Daar schrik je dan wel ff van!

Vorige week dinsdag en woensdag zwaar relaxt getraind, donderdag en vrijdag ziek geweest -> 3kg afgevallen
Vandaag weer met goede zin naar de sportschool (1e keer Maximize V2) kom ik aan bij de sportschool, 1 oefening gedaan. Klapt gvd de stroom eruit, de rest van mijn training proberen door te gaan maar zag geen ****
![]()
Zo zie je maar weer dat bodybuilding totaal anders is als trefbal.