Zeker!
![]()
Synoniemen van irritant; ander woord voor irritant - synoniemen.net
Woorden die (ongeveer) hetzelfde betekenen als ‘irritant’, met toelichting en mogelijkheden om verder te zoeken.synoniemen.net
Dat is gewoon meer van hetzelfde.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker!
![]()
Synoniemen van irritant; ander woord voor irritant - synoniemen.net
Woorden die (ongeveer) hetzelfde betekenen als ‘irritant’, met toelichting en mogelijkheden om verder te zoeken.synoniemen.net
Blijkbaar.. Weet iemand of ze naast irritant wel een beetje goed oogt?
Waarheen?
Ze is een vrouwelijke steks …Blijkbaar.. Weet iemand of ze naast irritant wel een beetje goed oogt?
Ben in Nederland (bij ouders), morgen weer naar huis (Engeland).

Nou nou nou gaan we schelden??
Haar vent wil van haar af dus dan weet je al dat ze geen beauty is of keuken prinses.Blijkbaar.. Weet iemand of ze naast irritant wel een beetje goed oogt?
Haar vent wil van haar af dus dan weet je al dat ze geen beauty is of keuken prinses.
Nu wil ik niet te snel conclusies trekken, wellicht is ze wel vegan wat ook een afknapper kan zijn.
mishandelaar Morgen weer terug naar iemand die je mishandeldNee lieverd, ik wil van hem afmishandelaar
Geen vegan ffs.

Dat zou ik zelf ook zeggen. De enigste die eerlijk zegt dat ie door elke chick keer op keer gedumpt word is @PerzikNee lieverd, ik wil van hem afmishandelaar
Geen vegan ffs.
Stockholm syndroom
Dat doe je nu toch ookWat moet ik dan? M'n kind daar laten en in NL blijven? Doe ff normaal.
Meeuw geeft aan dat zijn vriendin hem verlaten heeft en dat ie vervolgens op zichzelf gaat wonen en ineens ben je bff met hem en wil je hem helpen, maar ondertussen wil je wel van je vent af….Wat moet ik dan? M'n kind daar laten en in NL blijven? Doe ff normaal.