Denk je dat of weet je dat? Je kent mij niet, mijn situatie niet, immigratie regels niet, jurisprudentie niet. IQ van kamertemperatuur.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk je dat of weet je dat? Je kent mij niet, mijn situatie niet, immigratie regels niet, jurisprudentie niet. IQ van kamertemperatuur.
10 att
Er zijn vast wel fora waarvan leden dit soort situaties wel kennen en gelijkgestemden zijn.Denk je dat of weet je dat? Je kent mij niet, mijn situatie niet, immigratie regels niet, jurisprudentie niet. IQ van kamertemperatuur.
I warnend him.Meeuw geeft aan dat zijn vriendin hem verlaten heeft en dat ie vervolgens op zichzelf gaat wonen en ineens ben je bff met hem en wil je hem helpen, maar ondertussen wil je wel van je vent af….
Ik zie het verband nu, well played.
![]()
M'n man is ineens "super vreselijk ongekend niet normaal ziek" .. vanaf morgen is hij alleen met de kleine voor een aantal dagen.
Toeval?
THINK NOT
voor degenen die zich afvragen hoe hij dan zo vreselijk ziek is; hij zit op de bank half te slapen en gaf aan keelpijn te hebben............
![]()
Ja weet ik, ik zal me inhoudenEr zijn vast wel fora waarvan leden dit soort situaties wel kennen en gelijkgestemden zijn.
Ik denk ook dat sommige leden hier je met alle plezier mee willen helpen zoeken als je dat wilt.
thanks Sanca Ok, doei.
Oude geiten houden van jonge blaadjes.Meeuw geeft aan dat zijn vriendin hem verlaten heeft en dat ie vervolgens op zichzelf gaat wonen en ineens ben je bff met hem en wil je hem helpen, maar ondertussen wil je wel van je vent af….
Ik zie het verband nu, well played.
![]()
In be4 @Hell93 straks een goeie exemplaar is, maar ik vreet me slipper op als daar een kont op zit waar iemand in wilt bijten.Oude geiten houden van jonge blaadjes.
En op een oude fiets moet je het leren.
Dus tja, kzie nog wel iets opbloeien. Zijn ook beide knettergek dus dat wordt vuurwerk.
@apfelstrudel heb jij misschien tips voor die arme jongen hoe hij z'n slipper een beetje appetijtelijk kan maken?In be4 @Hell93 straks een goeie exemplaar is, maar ik vreet me slipper op als daar een kont op zit waar iemand in wilt bijten.
Niks mis mee.Op @chrisk na dan, die houd wel van een “maatje meer”.
Een foto van mijn goddelijke lichaam erop plakken.@apfelstrudel heb jij misschien tips voor die arme jongen hoe hij z'n slipper een beetje appetijtelijk kan maken?
In welke taal droom je?Ben in Nederland (bij ouders), morgen weer naar huis (Engeland).
Oooooh ik snap 'em nu. Waarheen, ehm weg van hier![]()

Amber Heard vibesNee lieverd, ik wil van hem afmishandelaar
Geen vegan ffs.
Dan hij.Waarom denk je steeds dat ik dik ben? Omdat TallandSmal zei dat ik meer woog dan hem?(wat niet zo is dus)
Nee niet in een groep gewoon eigen woningIk doel zelf ook op woongroep/begeleid wonen. Daar is zo een krapte in..
Vermits meeuw een meerderjarig persoon is met onderdak zie ik niet snel op enkele weken iets gebeuren. Of het moet in Nederland heel anders werken dan in België.
En laat ons nu eerlijk zijn, een benzo verslaving is moeilijk om vanaf te komen, maar nu niet bepaald een rede voor een prioritaire behandeling.
Een keertje (of vaak) ruzie thuis hebben ook niet. (Niet om deze problemen te minimaliseren)