Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet dat ik het jou misgun ofzo alleen het lijkt mij vrij sterk dat jij zo een woning krijgt terwijl andere mensen al jaren wachten op een woning.
Hoezo boor ik je de grond in?Vind het vooral heel sneu van @Crash dat hij zelf met een xanax verslsving heeft gezeten en iemand zo de grond in boort. Het afbouwen gaat me prims af anders volgende week 30mg
Wat deed je nu weer...
Ik weet het dit keer ook niet.

Heb je weer een black-out?
Seg jong, het is nog geen middag
Ik loop maar te ouwhoeren en jij bent iemand die vrijwel op alles hapt. Neem het allemaal niet te serieus.Waarom denk je steeds dat ik dik ben? Omdat TallandSmal zei dat ik meer woog dan hem?(wat niet zo is dus)
Ik loop maar te ouwhoeren en jij bent iemand die vrijwel op alles hapt. Neem het allemaal niet te serieus.
Ik loop maar te ouwhoeren en jij bent iemand die vrijwel op alles hapt. Neem het allemaal niet te serieus.

Can confirm.
Bleek jij ook je anus?In ander nieuws: heb me billen laten waxen, maar nu kriebelt het de hele dag en constant aan me kont zitten in het openbaar is ook lastig.
Nee, maar ging voor een pedicure en ging weg met een gladde kont. Vreemd hoe het soms kan lopen 🤷♂️
Ik stuur mijn iban wel even. Kan je het ook niet meer uitgevenIn plaats van naar de sportschool naar de woonboulevard. Ik mijd die dingen als de pest. Maar ik ben bang dat ik vandaag ipv 500kcal, duizenden € ga uitgeven.
Vermoeiend.
Dikke onzin. Ik krijg een zelfstandig woning omdat er allemaal instanties zijn bij betrokken en er zijn ook potjes bij de gemeente. Dankjewel dat je me zo inschat ik volledig zelfstandig en kan alles in het huishouden. Krijg ook geen woning zonder toezicht komt dsn af en toe iemand langsNiet dat ik het jou misgun ofzo alleen het lijkt mij vrij sterk dat jij zo een woning krijgt terwijl andere mensen al jaren wachten op een woning.
Particuliere huur misschien wel maar dat kan jij niet betalen en krijgt je geen vergoeding voor. Hoe ga jjj trouwens je huur en alle andere kosten bekostigen?
Je hebt vrij weinig aan je ps5 zonder internet 🛜. Complete inboedel enzo. Zijn maar kleine dingetjes maar toch je moet het toch hebben.
Want ik heb verhalen gehoord van mensen die in een lastiger pakket zaten dan jou en gewoon konden wachten op een woning.
Daarbij komt nog dat ik het verre van verstandig vind om jou een eigen woning te geven zonder toezicht. 😅
Dan hoop ik voor je dat er in Groningen meer woningen te vergeven zijn dan in de Randstad, want hier kan je met een urgentie verklaren alsnog lang wachten.Dikke onzin. Ik krijg een zelfstandig woning omdat er allemaal instanties zijn bij betrokken en er zijn ook potjes bij de gemeente. Dankjewel dat je me zo inschat ik volledig zelfstandig en kan alles in het huishouden. Krijg ook geen woning zonder toezicht komt dsn af en toe iemand langs
Appartementen in de stad (lotingen) krijgen hier ook >500 reacties en de “reguliere” wachtlijst betreft zo een jaar of 5-8 voor een appartementje. Studio kun je misschien na 4-6 jaar “al” krijgen.Dan hoop ik voor je dat er in Groningen meer woningen te vergeven zijn dan in de Randstad, want hier kan je met een urgentie verklaren alsnog lang wachten.