AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #144.161
Vind het vooral heel sneu van @Crash dat hij zelf met een xanax verslsving heeft gezeten en iemand zo de grond in boort. Het afbouwen gaat me prims af anders volgende week 30mg

• #144.162
Nee niet in een groep gewoon eigen woning
Niet dat ik het jou misgun ofzo alleen het lijkt mij vrij sterk dat jij zo een woning krijgt terwijl andere mensen al jaren wachten op een woning.

Particuliere huur misschien wel maar dat kan jij niet betalen en krijgt je geen vergoeding voor. Hoe ga jjj trouwens je huur en alle andere kosten bekostigen?
Je hebt vrij weinig aan je ps5 zonder internet 🛜. Complete inboedel enzo. Zijn maar kleine dingetjes maar toch je moet het toch hebben.

Want ik heb verhalen gehoord van mensen die in een lastiger pakket zaten dan jou en gewoon konden wachten op een woning.

Daarbij komt nog dat ik het verre van verstandig vind om jou een eigen woning te geven zonder toezicht. 😅

• #144.163
  • #144.168
  • #144.176
In plaats van naar de sportschool naar de woonboulevard. Ik mijd die dingen als de pest. Maar ik ben bang dat ik vandaag ipv 500kcal, duizenden € ga uitgeven.

Vermoeiend.

• #144.178
Niet dat ik het jou misgun ofzo alleen het lijkt mij vrij sterk dat jij zo een woning krijgt terwijl andere mensen al jaren wachten op een woning.

Particuliere huur misschien wel maar dat kan jij niet betalen en krijgt je geen vergoeding voor. Hoe ga jjj trouwens je huur en alle andere kosten bekostigen?
Je hebt vrij weinig aan je ps5 zonder internet 🛜. Complete inboedel enzo. Zijn maar kleine dingetjes maar toch je moet het toch hebben.

Want ik heb verhalen gehoord van mensen die in een lastiger pakket zaten dan jou en gewoon konden wachten op een woning.

Daarbij komt nog dat ik het verre van verstandig vind om jou een eigen woning te geven zonder toezicht. 😅
Dikke onzin. Ik krijg een zelfstandig woning omdat er allemaal instanties zijn bij betrokken en er zijn ook potjes bij de gemeente. Dankjewel dat je me zo inschat ik volledig zelfstandig en kan alles in het huishouden. Krijg ook geen woning zonder toezicht komt dsn af en toe iemand langs

• #144.179
Dikke onzin. Ik krijg een zelfstandig woning omdat er allemaal instanties zijn bij betrokken en er zijn ook potjes bij de gemeente. Dankjewel dat je me zo inschat ik volledig zelfstandig en kan alles in het huishouden. Krijg ook geen woning zonder toezicht komt dsn af en toe iemand langs
Dan hoop ik voor je dat er in Groningen meer woningen te vergeven zijn dan in de Randstad, want hier kan je met een urgentie verklaren alsnog lang wachten.

• #144.180
Dan hoop ik voor je dat er in Groningen meer woningen te vergeven zijn dan in de Randstad, want hier kan je met een urgentie verklaren alsnog lang wachten.
Appartementen in de stad (lotingen) krijgen hier ook >500 reacties en de “reguliere” wachtlijst betreft zo een jaar of 5-8 voor een appartementje. Studio kun je misschien na 4-6 jaar “al” krijgen.

Uiteraard is dit zonder urgentie, maar zelfs dan zal het best nog wel eens even kunnen duren. Misschien dat je in een of ander gehucht aan de kust wat meer geluk hebt, maar zelfs dan is een fatsoenlijke woning niet te krijgen op korte (<2 jaar) termijn.

Particuliere huur zal (neem ik aan) te duur zijn voor ons meeuw. Maar hij zal ook geen huurtoeslag krijgen gezien z’n leeftijd, dus verkijk je niet op de kosten die je dan alsnog gaat maken @Tupac1996

Terug
Naar boven