AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #144.361
Marginaal geneuzel allemaal over inboedel van je huis en weet ik het. Uiteindelijk zal 3 jaar in het midden oosten verblijven een flinke impact op je leven hebben, helemaal als er kinderen mee gemoeid zijn. Daarbij, zoals @Leonfr ook aangeeft, zal het nog eens vies tegenvallen wat je onderaan de streep over zal houden aan zo een avontuur, tenzij je echt tonnen meer kan verdienen dan hier (over een periode).
Tegenvallen? 180k per jaar netto had hij het over.
Plus je pakt huurinkomsten over je woning. Plus je kan je vriendin dumpen en met 5 andere trouwen die alles voor je doen. Plus je mag er 1 stenigen als ze niet luistert, zonder dat het je €7000 voor een cultureelreisje naar Saudi-Arabië kost.

Wie wilt dat nou niet?

• #144.362
  • #144.364
Je halve leven?

3 jaartjes je huis verhuren...
Juist niet voor je halve leven, maar heel veel rompslomp op je hals halen voor 3 jaar. 3 jaar waar n de vrouw zeer waarschijnlijk geen inkomen heeft en we beiden bij terugkomst niet het zelfde loon gaan verdienen als nu.

Dan wil ik beduidend meer dan 180k netto per jaar.

• #144.365
En nadat je er 1 van de 4 hebt gestenigd?
Dan zijn het er weer 4, maar daar zijn wel specifieke regels voor en de regels zijn niet overal precies hetzelfde. Bovendien weet ik niet in hoeverre die regels ook op Westerlingen van toepassing zijn.

Dat Ronaldo daar ongehuwd met zijn vriendin woont schijnt een speciale uitzondering te zijn. En ieder land heeft z'n eigen regels en voorzieningen.

• #144.366
Oh, ik had enkel het laatste nummer van @Leonfr gezien (of was het @TallAndSmal , idk) dacht dat hij het over 100k had, en hij verdient nu ook al flink, gezien zijn belastingspercentage (maar dat doet iedereen op dbb trouwens). Dan stop je voor misschien een keer 100k je kinderen 3 jaar in de zandbak.

Ik zou zelf overigens wel die kant op gaan, maar snap ook heel erg goed dat mensen het niet doen, helemaal als je het financieel ook prima voor elkaar hebt in NL.

• #144.367
Plus je pakt huurinkomsten over je woning. Plus je kan je vriendin dumpen en met 5 andere trouwen die alles voor je doen. Plus je mag er 1 stenigen als ze niet luistert, zonder dat het je €7000 voor een cultureelreisje naar Saudi-Arabië kost.

Wie wilt dat nou niet?
Verdomme. Ik ga direct weer contact zoeken.

• #144.369
Juist niet voor je halve leven, maar heel veel rompslomp op je hals halen voor 3 jaar. 3 jaar waar n de vrouw zeer waarschijnlijk geen inkomen heeft en we beiden bij terugkomst niet het zelfde loon gaan verdienen als nu.

Dan wil ik beduidend meer dan 180k netto per jaar.
Je vrouw heeft geen inkomen.
Maar jij pakt 180k NETTO.

Wat loop je nou interessant te doen dat je vrouw veek verdient. Of vind je haar zo irritant dat het lekker is als ze op werk is?

• #144.370
Oh, ik had enkel het laatste nummer van @Leonfr gezien, dacht dat hij het over 100k had, en hij verdient nu ook al flink, gezien zijn belastingspercentage (maar dat doet iedereen op dbb trouwens). Dan stop je voor misschien een keer 100k je kinderen 3 jaar in de zandbak.

Ik zou zelf overigens wel die kant op gaan, maar snap ook heel erg goed dat mensen het niet doen, helemaal als je het financieel ook prima voor elkaar hebt in NL.
Spreek en lees je ook Arabisch?

• #144.372
  • #144.374
Zou je dat dan wel willen leren?

Ik heb geen idee in hoeverre dat nodig zou zijn en waarvan dat afhankelijk is, maar ik ben benieuwd naar jouw perspectief.

Sprak laatst een Marokkaanse Nederlander die was geëmigreerd naar Marokko en hij gaf Arabische les. Dat deed hij ook online aan mensen in Nederland die dat vanwege religie of contact met land van herkomst wilden en aan Nederlanders en anderen die in MENA gingen werken.

• #144.375
Hoeveel moet je gezamenlijk bruto verdienen voor 180k netto in Nederland?330k ofzo?

• #144.377

Ik heb geen idee in hoeverre dat nodig zou zijn en waarvan dat afhankelijk is.
Ik wil in de toekomst sowieso wel een vreemde taal leren (Arabisch lijkt me het meest interessant), dus, ja, dat denk ik wel.

Ik denk dat het geen vereiste is om daar te kunnen wonen en werken.

• #144.378

Ik heb geen idee in hoeverre dat nodig zou zijn en waarvan dat afhankelijk is.

In Dubai of iets dergelijks zal dat niet nodig zijn, 80% van de bewoners daar zijn er voor werk :roflol: geen idee mbt andere regios, zou wel handig zijn natuurlijk als dat de voertaal is.

• #144.380
Dat vind ik tegen vallen ja, dan heb je hey over 540k in totaal, trek daar het netto loon van 2 mensen gedurende 3 jaar af, want dat mis je. De huur betaald de hypotheek want je vind nooit iemand voor exact de gehele periode en dan moet het onze inkomstenderving tot aan ons pensioen ook nog eens compenseren.

Terug
Naar boven