Klopt, maar beide ouders niet werken en wel je kinderen (kosteloos) brengen gaat ook niet.
Dat zeg ik toch ook nergens? Ik zeg dat ze parttime minimaal werken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, maar beide ouders niet werken en wel je kinderen (kosteloos) brengen gaat ook niet.
Jij had de kans om 180k per jaar belastingvrij te klappen maar besloot in Nederland te blijven?voor en nadelen.
als zelfstandige moet je je pensioen zelf opbouwen een wordt je niet gesponsord door een werkgever.
als zelfstandige moet je een arbeidongeschikheid / ziekte verzekering zoeken en betalen als je tijdens ziekte en zeer nog geld wenst te ontvangen om in je levensbehoefte te voorzien.
Je hebt cashflow nodig om te leven en enkel over je winstdeel belasting betalen zegt niets over je cashflow positief of negatief en niet alles kan je aftrekken als bedrijfskosten.
Het grootste verschil ligt hem vooral in gevoel een eigen bedrijf te runnen en de mogelijkheid om zelf je uren te bepalen.
Het nadeel is dat je continu je markt moet herkennen om te zorgen voor voldoende inkomsten / afnamen van je diensten of producten.
Ik werk in loondienst bij defensie en heb een eigen bedrijf (opstartend) mijn voordeel is dat als het bedrijf niet loopt in nog steeds alle zaken kan betalen. Ik voel geen druk om mijn bedrijf te moeten expanderen om daarmee te kunnen voorzien in mijn financiële behoeftes.
Ik heb een aantal jaren geleden een vraag gekregen om als zelfstandige te komen werken in de VAE op basis van 44 weken per jaar.
Inkomsten $180.000,00 belasting vrij per jaar voor een periode van in beginsel 5 jaar. Maar alle onzekerheid en de ziektekosten dekking t.b.v. mijn zoon en vrouw (down syndroom en kanker plus ms) heeft me hier gehouden. Anders gezegd voor mij is geld niet alles en er is meer dan enkel veel belasting betalen.![]()
Als je een gezin enzo hebt..Jij had de kans om 180k per jaar belastingvrij te klappen maar besloot in Nederland te blijven?
Lolwut.
Dan wat? 180k netto per jaar, 3 jaar doen. Klarie. Ze konden toch mee?Als je een gezin enzo hebt..
Paar jaar terug ook iets soortgelijks gehad voor werk in Irak/Kuweit. 100 of 110k, 9 maand op, 3 af als ik me niet vergis. Had een relatie en heb 't niet gedaan ( niet helemaal alleen door de relatie). Had 't moeten doen.
Jullie gaan zien!Dikke onzin. Ik krijg een zelfstandig woning omdat er allemaal instanties zijn bij betrokken en er zijn ook potjes bij de gemeente. Dankjewel dat je me zo inschat ik volledig zelfstandig en kan alles in het huishouden. Krijg ook geen woning zonder toezicht komt dsn af en toe iemand langs
Voor 500k netto zou ik we over na gaan denken. Je onderbreekt niet alleen je eigen carrière, maar ook die van je vrouw. Je kinderen moet je meeslepen naar zo’n achterlijk land waar ik niet mijn hele leven wil wonen, je moet je halve boedel en je huis verkopen, daar tijdelijk van alles regelen en kopen en bij terugkomst weer.Dan wat? 180k netto per jaar, 3 jaar doen. Klarie. Ze konden toch mee?
Volgens mij heeft Ron een zieke vrouw thuis meen ik me te herinneren. Kan me voorstellen dat je die niet alleen laat en ook niet daar ff heen sleept. Plus je moet er ook maar willen zitten he. M'n neef heeft in Dubai gewerkt toen t nog niet zo was als nu en zag hoofdzakelijk hele dagen alleen maar zand.Dan wat? 180k netto per jaar, 3 jaar doen. Klarie. Ze konden toch mee?
Irak zou ik zelf niet heen gaan(met een gezin). Maar de emiraten zijn gewoon veilig.
Volgens mij heeft Ron een zieke vrouw thuis meen ik me te herinneren. Kan me voorstellen dat je die niet alleen laat en ook niet daar ff heen sleept. Plus je moet er ook maar willen zitten he. M'n neef heeft in Dubai gewerkt toen t nog niet zo was als nu en zag hoofdzakelijk hele dagen alleen maar zand.
Dat terzijde, mocht ik zo'n aanbod weer krijgen zou ik er ook wel hard over na moeten denken hoor. Ook Irak/Kuweit en dan maar hopen dat 't geen Benghazi wordt.
Krijg de huurder er dan maar weer uit bij terugkomst.
Te huur van datum tot datum. In contract laten zetten?Krijg de huurder er dan maar weer uit bij terugkomst.
Je halve leven?Voor 500k netto zou ik we over na gaan denken. Je onderbreekt niet alleen je eigen carrière, maar ook die van je vrouw. Je kinderen moet je meeslepen naar zo’n achterlijk land waar ik niet mijn hele leven wil wonen, je moet je halve boedel en je huis verkopen, daar tijdelijk van alles regelen en kopen en bij terugkomst weer.
Vriend van is huisjesmelker. Geen probleem. Contracten van max 1 jaar gevwn. Niks rechten.Krijg de huurder er dan maar weer uit bij terugkomst.
Vriend van is huisjesmelker. Geen probleem. Contracten van max 1 jaar gevwn. Niks rechten.
6 mnd of 12 mnd en daarna als er niet wordt verlengd is het 2mnd opzeg termijn als het van huurbaas af komt en 1mnd als van huurder af komt.Nee hoor. Als je het door iemand laat doen dan is hij daar verantwoordelijk voor.Je huis verhuren is vragen voor problemen, 36 maanden huur beuren en 50k schade eind van die 3 jaar.
Vriend van me doet het voor werk. Verdient er ruim 20 per maand mee.Maar goed, die hebben wel bepaalde vergunningen, denk dat je in NL niet zo 1, 2, 3 je huis mag verhuren (zonder toestemming of vergunning) als je het niet met dat doel hebt gekocht.