Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ok 2 dagen totaal niet getraint(overtrained...), morgen weer knallen.

teveel pwo genomen? lol

ja wel lekker een energie kick, maar de rest van de dag zo sloom als een slak. Ik ben totaal gestopt met die troep en train nog net zo goed, gewichten blijven gelijk. Ik doe misschien minder reps maar dat neem ik wel voor lief, wat een troep. Zo voel je de overtraining aankomen en kan je een dagje rust inlassen. Met een pwo blijf je maar 100% knallen totdat je op een gegeven moment gewoon breekt.

In het nieuwe jaar pas 3x getraind, totaal geen motivatie niks.
Feels bad man.

:sad:

Ik moet leren!! :(

GVD afgelopenmaand een pakketje besteld bij cheapuksupplies, begin ging goed alles liep gewoontjes tot ze opeens claimden dat ze geprobeerd hadden af te leveren, Marja ik was die hele dag gewoon thuis en onze bel kan je niet missen, ook geen brief in de bus van dat ze langs zijn geweest (wat wel verplicht is) het is ook niet geleverd bij de postkantoor. Dus na heel wat mailtjes heen en weer zeggen ze nu dat het pakketje is terug gestuurd (onmogelijk volgens de manager van de post kantoor.

Geeft cheapukripoffsuplies me deze optie, of in krijg me geld terug min de 10 euro verzend kosten die ik had betaald, dus dan verlies ik een 10tje aan hun fictie bezorger.
Of ik moet nog een keer een tientje bij betalen om het weer te laten sturen door het K*t bedrijf dat me nu al naaid...

Srsly wat kan ik doen ?

verbannen uit het beatrix topic omdat ik blijkbaar te bijdehand deed :sad:

dikke onzin, ik beledig niemand en trol ook niet.

Ik ben vrij, chick is vrij. Mooi, ze komt langs, liggen we in bed beetje te zoenen etc "maar ik ga niks doen want ik ben ongesteld"

GTFO!!

Fcking agressief nu ik ga helemaal loesoe in de gym zo

Ja ik ga zo naar de gym, over een uurtje, eerst ff motivatiefilmpjes kijken.:)

Lol @ 'ecto' hahaha mafkees.:D

http://www.youtube.com/watch?v=8OtI4yXnz30

Dit vind ik een goede, heerlijke muziek erbij :o

Ik ben vrij, chick is vrij. Mooi, ze komt langs, liggen we in bed beetje te zoenen etc "maar ik ga niks doen want ik ben ongesteld"

GTFO!!

Fcking agressief nu ik ga helemaal loesoe in de gym zo

Een echte kapitein vaart ook de rode zee

Dan is het toch verwen dag voor jou ?

Ja was t maar zo'n feest, bij elke andere chick wel maar zij doet dat niet. Omdat ze er niet tegen kan dat ze zelf niet kan dan zegt ze. Heb haar mn huis uitgewerkt, serieus pleur op. Egoist, niet eens een handjob

Wtf gast, dan zou ik serieus ook mad worden. Als er niet eens een handjob van af kan.. Geen tijd om een andere chick te zoeken? Egoist idd

Je bent toch niet vies van een beetje rood

Handdoek er onder en gaan met die banaan.

Ja was t maar zo'n feest, bij elke andere chick wel maar zij doet dat niet. Omdat ze er niet tegen kan dat ze zelf niet kan dan zegt ze. Heb haar mn huis uitgewerkt, serieus pleur op. Egoist, niet eens een handjob

Srs? Apart.. Mijn ervaring is dat als de periode weer is aangebroken ze net een stukje geiler als normaal is

****, hatelijke wijven indd. Daar wordt ik zelf ook gek van. Wij kunnen er toch ook niet aan doen dat ze 5 dagen per maand lopen bloeden...

teveel pwo genomen? lol

ja wel lekker een energie kick, maar de rest van de dag zo sloom als een slak. Ik ben totaal gestopt met die troep en train nog net zo goed, gewichten blijven gelijk. Ik doe misschien minder reps maar dat neem ik wel voor lief, wat een troep. Zo voel je de overtraining aankomen en kan je een dagje rust inlassen. Met een pwo blijf je maar 100% knallen totdat je op een gegeven moment gewoon breekt.

Ik moet je toch gelijk geven... trainde zo'n 6x per week, iedere training 110% met pwo... Uiteindelijk brak ik totaal, kwam de gym binnen en had moeite met 100KG squats, terwijl ik mijn vorige training 180KG squat pr had.. Al mijn energie en kracht was weg, dit was mij nog nooit overkomen zo erg. Je hebt 100% gelijk dat het aan de pwo zit, zat nog te balen omdat ik wist dat het eraan zat te komen, maar ik bleef toch pwos nemen.. Heb er wel wat van geleerd en ik ga ff 1 maandje rustig zonder pwos trainen.

Vandaag 1 lekkere pomp @ biceps @ rug :D

Klote acne heeft mijn dag verpest :(

Niet echt verpest maar gesprek gehad op het werk met de baas en mentor van school.

Ben vanaf april bezig dit jaar en moet nog tot april voor dit jaar. Heb nog maar 1 van de 40-50 opdrachten af laten tekenen dus moet ff gas geven.
Ook gaan oppassen met wat ik zeg tegen sommige mensen, sommige mensen begrijpen niet als iets voor de grap gezegd word

Terug
Naar boven